K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2012, 22:28   #1
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 17
Teletrold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Klage over en sagsbehandlers måde at behandle ens sag på, eller andet i sagsbehandlingen, skal påklages til jobcenterchefen, evt. til byens borgmester.
Jeg håber i hvert fald, at det vil gå i orden... Det må være træls at blive følt totalt "stemplet" som en social bedrager....
Ja jeg har ellers prøvet flere gange at klage over jobcenter sagsbehandleren,hos jobcenterchefen,kommunaldirektøren og borgmesteren,men er hver gang bare blevet henvist til sagsbehandlerens teamchef,som så igen har stillet sig totalt uforstående over klagerne,idet hun netop synes at vi jo har en god og konstruktiv dialog osv. Men det er vel som på enhver anden arbejdsplads,at man forsøger at beskytte sine koleger.

Jeg har de sidste 2 år optaget alle samtaler,som har fundet sted mellem diverse sagsbehandlere.Og det gælder både fra møder og telefonsamtaler. Selv om jeg jo godt ved at optagelserne ikke kan bruges til ret meget,så har de ihvertfald været gode at lytte til,de mange gange jeg har været i tvivl om,hvorhvidt jeg var ved at blive skør og at det sikkert nok bare var mig der var noget galt med.

Hvis man ser kommunen som en virksomhed,så burde de måske deltage i et kursus om kundepleje og kundeservice. Men det er vel som i gamle dage på storebæltsfærgerne..... Kaffen koster det den koster,for du kan ikke gå andre steder hen at købe den,og vi bestemmer selv prisen

Når man er fyldt 50,og vi siger at ens voksenliv starter ved de 20 år,ja så har jeg brugt 1/3 af mit voksenliv på bøvl og forkerte afgørelser osv,med en kommune,som jo egentligt burde være til for mig og ikke omvendt.
Bare det faktum at jeg har vundet 14 ud af 19 ankesager,burde da få en klokke til at ringe.
Men i dagens Danmark,skal en sag jo helst i medierne,før der bliver reageret
Måske man kan søge en førtidspension,under henvisning til at man er blevet nedbrudt gennem 10 år af kommunen

Jeg tænker faktisk ret tit på de borgere,som af natur er autoritetstro,og som ofte bare tænker : "jamen når det offenlige system siger sådan,så passer det vel"
Og de mange,som ikke er i tvivl om, at de bliver uretfærdigt behandlet hos kommunen,men blot ikke har resurser til at gøre modstand og klage osv.

Jeg har ihvertfald bare oplevet,at det at flytte kommune,var som at komme fra mørket og ud i solen, og det får mig da til at tro på,at der er lys for enden af tunnelen..... Bare det lys så ikke er et modkørende tog

Det er bare træls, at nu hvor jeg har flyttet kommune og skulle starte på en frisk,så skal jeg stadig bøvle med den tidligere kommune

/steff
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afgørelse inden 1/1 2013 nielsen17 Spørgsmål ang fleksjob 14 18-08-2012 22:38
Klage af sagsbehandling dezi Dit og Dat 4 09-08-2012 08:27
FTP reform afgørelse inden valg ? S_Phoenix Politik og Samfund 5 06-01-2011 20:36
Klage over sagsbehandling. Gunell Alt det andet 4 17-04-2010 18:00
Klage over sagsbehandling Gunell Alt det andet 3 05-04-2010 23:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension