K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-07-2010, 16:17   #1
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
giver dig evig ret R.D.

de store, er simpelthen for store.... kan lyde lidt dumt, men en gammel "spillebums" sagde engang til min kære xxxxx, når du nu spiller billard om mønt, må du aldrig være bange for 0erne..... de gælder jo ingenting....

jeg glemmer ham aldrig, han spillede som en drøm, og lavede dengang (midt 70erne) i omegnen af en tusse om dagen......minimum

dengang var der et værtshus der hed torvecafeen på vesterbros torv, (han foretrukne arbejdsplads)..... idag er der vel "fimsecafee" eller noget andet ukulturelt....

jeg var ski glad for mit foretrukne jagtområde lå i nordvestkvarteret, men sådan var det dengang, man havde respekt for hinanden.... (dog kun til en vis grænse)....

enhver var naturligvis sig selv nærmest..... intet er ændret der... anno 2010.

men jeg tror aldrig han har skænket skattevæsen eller andre væsner en tanke, han var spillebums af natur, og murerarbejdsmand når "nogen spurgte"...

mvh eders ace dk ... som .... savner de gode gamle dage.... (der er lidt tårer mellem linierne)..
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor længe skal jeg kæmpe mod mig selv.. Star Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 19-09-2013 22:01
Hvor længe skal man kæmpe for at få en afklaring? Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 102 22-07-2011 22:04
hvad skal min mand gøre? Nielsen1 Alt det andet 3 02-12-2010 02:14
Skal jeg blive selvforsøgende/ dvs forsøges af min mand ? mor2 Spørgsmål ang fleksjob 8 25-08-2010 15:30
Skal jeg lade mig skille fra min syge mand? blueeyes Dit og Dat 16 20-04-2010 01:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension