K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2013, 01:59   #1
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Sagsbehandlernes nedværdigende udtalelser til borgerne

Er der andre der oplever at ligmeget hvad man siger og gør er det altid forkert i forhold til sin sagsbehandler..??
Mine sygdomme er kroniske og de kan ikke helbredes og der kan reelt intet gøres ved dem...
Alligevel hører jeg tit fra sagsbehandlerer at det er mærkeligt at jeg ikke render til lægen hele tiden... Og fordi jeg ikke gør dette kan jeg jo ikke være rigtig syg..???

Og den aller bedste... Man blir sendt i aktivering og der siger de sæt dig ned og fortæl hvad du fejler og hvornår du blev syg og fortæl alt..
Det gør man så og når man så går hjem så får man så en rapport til sin sagsbehandler der hedder... Hun fokuserede udelukkende på sin sygdom, kunne ikke snakke om andet, vil sige hun er meget fastlås i sin sygdoms fokusering...

Eller at jeg er for glad i forhold til at jeg er syg... Altså sidst jeg kiggede på loven stod der intet om at man skulle være sur og gnaven blot fordi man har ondt... hvem kan dog det...???

Skulle lige ud med det.. Er så træt af at høre på sagsbehandlerer og deres meget nedladende udtalelser....

Har måtte høre meget fik bla denne her smidt i hovedet...
Hvorfor ventede du ikke med at få børn så du kunne klare at arbejde et par timer..??

Eller da jeg ringede og meldt barn syg i en aktivering..
Så sagde sagsbehandleren til mig, jamen hvorfor beder du dog ikke bare en af dine veninder om at passe dit barn..??
Øh sagde jeg hvad for nogle veninder..??
Ja dine veninder på kontanthjælp svarede hun....
Havde det ikke været over tlf havde jeg stukket hende en...MEN her stoppede det ikke..
Fortalte hende at jeg ikke kender nogen på kontanthjælp..
Nåh sagde hun.. så må du jo få din familie som går hjemme til at passe dit barn...
Øhh sagde jeg hvorfor skulle de dog gå hjemme..??
Jamen er din mor da ikke på kontanthælp eller søskende..?? (ja der havde man lyst til det slag igen)
Måtte igen meddele hende at ingen i min familie gik hjemme...
Jamen så skulle min mand da tage fri fra sit arbejde for at passe vores barn... For det var MEGET vigtigt at jeg dukkede op i min aktivering...
Måtte pænt fortælle hende at vi sjovt nok ikke fandt det vigtigere at han skulle miste sit job pga for mange sygedage når jeg kunne tage barn syg uden at jeg ville miste et job...

FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandlernes beføjelser ifht. spørgsmål. Enteneller Alt det andet 14 14-08-2011 18:22
? omkring sagsbehandlernes formål Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-04-2011 10:20
ombudsmandens udtalelser østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 5 06-03-2011 11:40
arbejdsevnemetode,se sagsbehandlernes vejledning østerbro Alt det andet 1 30-06-2010 17:14
udtalelser fra læger carina36 Alt det andet 0 10-02-2009 15:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension