K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2008, 23:01   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg frygter min erklæring fra psykiateren

Jeg har gået sygemeldt siden januar 2008 med en depression, min far fik lungekræft og døde i september 2008, min sagsbehandler og kommunens lægekonsulent har nu sendt mig videre til en psykiater der skal lave en erklæring på mig om jeg er syg eller om jeg bare spiller syg. Jeg frygter at denne psykiater laver en erklæring som passer min umenneskelige sagsbehandler der så gerne vil have mig raskmeldt for jeg kan jo kun gå sygemeldt i 1 år siger hun, min fagforening ville ikke blande sig min sag for de siger det ikke komer dem ved når jeg går sygemeldt, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre har det så dårligt og har også min sorg at kæmpe med, tænk nu hvis jeg skal ud i noget jeg ikke har lyst til for jeg har ikke et ord at skulle have sagt jeg må bare gøre som de siger. Hvis jeg skal ud i noget villle jeg gerne selv være med til at bestemme men det vil min sagsbehandler ikke hun vil have hendes vilje, jeg har haft min søster med som bisidder og da var min sagsbehandler pludselig lidt mere menneske jeg føler mig så presset det var sku nemmere at være rask også finde sig et job men jeg kan ikke klare 37timer om ugen sammen med mine 3 børn og jeg har ikke råd til kun at have et deltidsjob der skal jo stadig betales regninger
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiateren vil ikke kommunikere mukke Alt det andet 16 25-08-2013 02:51
Frygter min fremtid ThebigO Alt det andet 3 11-04-2013 09:56
EL frygter fleksjobforringelser Webmaster K10 Nyheder 0 03-02-2012 17:10
Depression--frygter en mere! Stressogjag Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 22-07-2011 19:26
Frygter du alderdommen? Karo Politik og Samfund 2 16-11-2010 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension