K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2014, 08:07   #1
molly_molly
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-06 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
molly_molly er ny på vejen
Uha, hvad gør jeg dog her...

Fået konstateret nedenstående for nylig, men har I erfaring med at få gjort noget ved problemerne dvs. operation, træning, smertebehandling eller?
Føler mig noget sat tilbage. Har 2 x 2 timers fleksjob per uge foran Pc'er og har meldt mig syg. Jeg kan intet. Afventer en DXA skanning.
Forsøger pt. træning efter Robin McKENZIE metoderne.

Totalis (nakke)

2 stk. discusprotrusion. 4-5 iv. rum.
Spinalstenose.
Protrusion berøre medullas forside. Durasække måler henholdsvis 10,5 mm. og 11 mm. de to steder.
Tegn på slidgigt forandringer.

Torakalt (brystryggen)

2 stk. discusprolaps. 3-4 iv. rum.
Let impression fortil på durasækken.
Modic forandringer type 2 fortil omkring 12 torakale iv. rum.


Lumbalt (lænd)

Udrettet lordose.
Nedsat vandindhold især på 4 iv. rum.
Foraminae moderat afsmalnede bilateralt svarende til 4 iv. rum overvejende pga. facetledshypertrofi.
Foraminae afsmalnede svarende til 3 iv. rum.

Hofte (højre)

Exostoselignede udbygning anteriort på overgangen mellem højre caput og collum femoris.
Endvidere udbygning lateralt på acetabularloftet bilateralt med højresidig dominans og grad af separation.

Vurdering af EKG

SR frekvens 61.
Dog bemærkes på overvågning, at pt. fra og tid til anden falder i frekvens ned til 45 og så hurtigt op igen til 60-65.
molly_molly er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension