K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2009, 12:46   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Skulle man nappe en P 17?

Jeg sidder her og har længe overvejet om jeg skal forsøge at få en ende på min kamp med kommunen også søge en paragraf 17.

Jeg er dog ikke sikker på om det lige nu vil være en god ide. Jeg er arbejdsprøvet for 1 år siden som sagde 15 timer.
Arbejdsprøvningen kæmpede jeg mig igennem med højt medicin forbrug og alt for meget morfin. Da hvis jeg ikke gennemførte ville de lukke min sag, jeg ville miste min indtægt og jeg håbede jo på at få fleksjobbet også være et skridt videre pension også havde jeg i det mindste en indtægt.

Desværre fik jeg afslag. På ulovligt grundlag. Sagen ligger hos ankestyrrelsen. Jeg ankede, fik medhold i at sagen skulle laves om, kommunen ankede og nu er den så hos ankestyrrelsen til vudering om hvorvidt det er en principsag.

Jeg orker ikke mere. Jeg har fået det værre, trods jeg er kommet i behandling på smerteklinik og har fået styr på min medicin. Inderst inde ved jeg at jeg ALDRIG kommer til at arbejde i fleksjob. Men det siger man jo ikke højt.

Jeg overvejer virkelig at søge pensionen selv også give udtryk for at det er får at få et par år til at tackle at jeg er syg og få tingene til at falde til ro. Altså at jeg godt vil have taget afgørelsen op igen efter 3-5 år. lige nu skal jeg have fred overhovedet.
Jeg har svært ved at acceptere og tackle at jeg er blevet syg. Jeg er kun lige fyldt 22 og mit liv er vendt på hovedet. (fibromyalgi, hypermobilitetssyndrom og endomtriose)

Jeg har ingen indtægt. Min mand kæmper for at forsørge mig.

Jeg ved ikke om vi skal vente på svar fra ankestyrrelsen. Hvis de tager sagen op til principielafgørelse så går der mindst 5-6 mdr før den er afgjort.
Derefter skal min sag så laves om. dvs ny ressource profil, og arbejdsprøvning. Jeg magter slet ikke at tænke på endnu en jobprøvning. For jeg ved jeg ikke vil magte det. Men de lytter jo ikke.
Eller skal jeg bare få rykket nu?

Jeg er bange for jeg vil skade min sag mere end jeg vil gavne den.

Jeg vil bare have fred. Bare et par år så jeg kan få et liv jeg kan holde ud og acceptere og blive fri får dårligsamvittighed over alt det jeg ikke formår...
Jeg vil have fred og overskud til at tage på smertehåndteringskursus og måske tale med en psykolog. Jeg magter det bare ikke oveni kommunens dumheder

Nogen forslag?
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skulle jeg ikke kunne få en ftp martinja41 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-12-2012 15:33
Det skulle man måske prøve... PiaL Politik og Samfund 1 25-11-2010 23:13
Jeg troede man skulle skrive under? N.N Alt det andet 9 01-10-2009 19:29
Umenneskeligt at skulle arbejde. onboard Politik og Samfund 49 25-05-2009 18:17
Skulle sige fra Øzlem. annasen Politik og Samfund 0 07-10-2008 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension