K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2010, 22:00   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Taler Sagsb. med lægek. undervejs?

Hejsa,

Jeg går og afventer tilbagemelding fra min sagsbehandler på min ftp. sag. Min sag er pt. ved lægekonsulenten. Dette var den også i sept. 2009, efter flg. gav han sin vurdering og anbefalte, at der skulle hentes yderligere status rapporter og vurderinger for, at belyse mulighederne for yderligere tiltag omkring mig og min eksistens på arbejdsmarkedet.

Rapporterne og vurderingerne er blevet indhentet sammen med ekstra materiale som jeg og min sagsbehandler kunne tænke han ville efterspørge. Lægekonsulenten har nu fået min sag for 3 uger siden og det er det seneste jeg har hørt fra min sagsbehandler.

Mit spørgsmål er om lægekonsulenten og sagsbehandleren overhovedet taler sammen undervejs i hans vurdering af min/ens sag ? Ved forrige LK vurdering skrev han bla. at psykolog rapporten i min sag, var udateret, efterflg. tænkte jeg hvorfor ringer han så ikke lige til min sb. og hører hvornår den er fra i stedet for at konstatere at den bare er udateret ??

Er det bare i de fleste tilfælde således at lægekonsulenten kigger på ens sag, nu med hans forrige vurdering i mende (forhåbentlig?) og så laver en ny eller revurdering ?

Det bedste ville jo være at han og sagsbehandleren talte sammen så de kunne rette sig ind ved evt. spørgsmål. Sidste gang skrev han fx. også at det skulle vurderes om jeg kunne deltage i ny aktivering hvor angst provokerende faktorer var fjernet !!. Det ved jeg ikke lige om alle sagsbehandlere ville kunne forstå eller tage til sig. Måske kunne de og jobkonsulenten allerede der sige: "glem det", hvorefter lkén kunne notere sig deres udmelding og så efter flg. hører hvad min psykiater, psykolog og læge mm. har at sige !!. Det andet er jo ofte spild af tid ikk?

Kh.EE

Ps. Angiver sagsbehandleren i øvrigt nogle anbefalinger af hendes egne til lægekonsulenten ? Eller tager hun bare hans ord for gode varer ? Tilsvarende diskutere hun også hans tilbagemelding med ham hvis hun er uening eller i tvivl ?

Sidst redigeret af Enteneller; 24-05-2010 kl. 22:05.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jbo taler også med NYT Risa Politik og Samfund 4 17-02-2013 01:10
obs obs ny vejledningsskrivelse undervejs Odenseaneren Nyt om loven 2 03-11-2010 23:40
sagsb. hemmelige regler frida Politik og Samfund 12 05-03-2010 10:06
post undervejs.. Huldra Alt det andet 5 14-07-2009 22:53
Ny udgave af fleksjobpjecen er undervejs zuza Et godt link! 1 08-08-2007 16:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension