K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2008, 19:23   #1
Susanne2750
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 68
Indlæg: 27
Styrke: 17
Susanne2750 er ny på vejen
Udbetaling af førtidspension.

Hej alle sammen.

Jeg har som nogle af jer ved, endelig fået min førtidspension igennem med tilbage virkende kraft fra 1 maj 2007.

Nu har jeg så i dag (selvfølgelig på en fredag) modtaget brev fra kommunen af, hvor jeg kan se hvor meget jeg fremover får udbetalt.

Der er bare nogle ting som jeg ikke helt forstår, som jeg håber at i kan hjælpe mig med...

Jeg har læst i de 4 årstider (det er noget som Ballerup kommune sender ud til de borger som er førtids og folkepensionister) at når man som jeg er blevet førtidspensionist får noget som hedder invaliditetsydelse. Der står tilkendt efter 1.1.03 enlige = 02.494,- og for gifte og samlevende = 02.494,-.

Så er det så bare jeg vil høre om i ved om det gælder for alle eller kun nogle enkelte?? Det står der nemlig ikke noget om det i hverken bladet (de 4 årstider) eller i mit brev, at jeg får invaliditetsydelse.

Jeg har også lige et andet spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg er som sagt blevet tilkendt pension med tilbage virkende kraft fra 1 maj 2007. Inden jeg blev godkendt til pension fik jeg sygedagpenge, og de skal så modregnes den pension som jeg skulle have haft hvis ikke min kommune havde været så langsomme. Men nu er det så at der står i brevet at regnestykket kommer til at gå næsten lige op, jeg skal faktisk af med 95,-. Kan det virkelig være rigtig?? er der nogen af jer som har prøvet det, eller måske kender svaret??

Jeg vil gerne sige tusind tak for denne rigtig gode side, hvor man får så meget forståelse og hjælp fra jeres alle sammen. I får lige et alle sammen.

På forhånd tak for hjælpen

Susanne.
Susanne2750 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
udbetaling Danmark og førtidspension MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 35 28-02-2013 13:33
Efterløn udbetaling på førtidspension hrolsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 21-11-2011 21:01
Førtidspension udbetaling Sabel Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 08-01-2010 04:29
udbetaling af måndelig førtidspension MHH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 01-07-2009 10:09
førtidspension og udbetaling Linda Christensen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 18-01-2007 11:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension