K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2012, 13:41   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Ung mand død efter lykkepiller. Virker de allerede efter 11 dage?

Først vil jeg sige, til den familie som mistede deres ene søn, hvor ondt det gør mig på jeres vegne.

Men der er altså noget som jeg må have på det rene. Min søster får også lykkepiller, og da hun startede fik hun af vide, at der ville gå lang tid før virkningen ville indtræde.


Ja jeg ved godt, at lægen ikke har fulgt reglen om 2 samtaler før de blev udskrevet, men kunne det tænkes at denne unge mand, som tilsyneladende var så ulykkelig da han ringede til lægen og bad om hjælp, ville have taget sit eget liv af lige præcis det som gjorde ham ulykkelig og ikke af lykke pillerne.?

Jeg kan godt forstå familien, når der sker noget så tragisk og ulykkeligt som når man mister et barn ( ung), at man bliver nød til at lede efter årsagen.

Men virker lykkepiller allerede efter 11 dage? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Allerede dagen efter REFORMEN ... Helle Smith Fremtiden for fleksjob og førtidspension 27 26-01-2013 09:43
Mand kastede stol efter ansat på jobcenter buster Politik og Samfund 64 20-02-2011 00:17
Sygedagpengestop efter 618 dage? phhmw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 16-03-2010 22:15
LO: Støjberg dumpet efter 100 dage bla-bla Politik og Samfund 4 16-07-2009 12:32
LO: Støjberg dumpet efter 100 dage Webmaster K10 Nyheder 0 15-07-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension