K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2013, 13:54   #1
Lotte37
Lotte 37
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2013
Lokation: københavn
Indlæg: 5
Styrke: 0
Lotte37 er ny på vejen
Næsten døv, bipolar og smerter i led

Jeg havde i flere år kæmpet med min psykiske sygdom, 3 års terapi og div. typer af medicin. . Fik en revalidering og blev med meget stolthed laborant. Fik derefter et barselsvikariet som jeg klarede, fik et mere.. og gik ned med flaget. Havde dog stadig planer om at kæmpe videre, det skulle lykkes!

Jeg har også haft problemer med smerter i mine led, siden jeg var 14 år. Som jeg selv behandlede med ipren. Men efterhånden er det blevet værre og får nu brufen og panodil på recept, af min læge, og er igang med udredning hos en reumatolog.

Så fik jeg en virus i min rygmarv som har ødelagt mine hørenerver, er derfor døv på højre øre og har kun 40 procent hørelse på venstre tilbage. Dette skete for 3 år siden... så er afhængig af at mundaflæse, for at føre en samtale.

Jeg ønsker at kommunen/jobcentret giver mig fleks eller indstiller mig til førtidspension.
Men de er ikke helt enige..
De er uforberedte og slet ikke udd. til at tage stilling til min situation. De afviser lægernes diagnose, de har ikke læst papirerne fra hospitaler og lægerne, hvori det står. Mener ikke jeg har afprøvet nok behandlings muligheder.. 1 år på BBH i gruppe terapi og 2 år hos privat psykiater. De mener heller ikke jeg medicinsk har afprøvet nok... der står 10 forskellige præparater i deres papirer. Har dog taget de samme 2 slags i 5 år ca. ordineret af min psykiater og af overlægen på psykiatrisk på BBH.

Min forrige "konsulent" på jobcentret forsøgte at ringe til mig? .. og skrev til mig i vrede over, at jeg ikke tog telefonen! jeg er næsten døv!! efter dette skrev jeg et 2 siders klagebrev til dem.

Var hos min nye "konsulent" igår.. hvor jeg igen brugte 1 time på at forklare hvad der står i hendes papirer og i mit klagebrev.. og fik at vide, at den forrige havde konkluderet, at jeg ikke kunne indstilles til fleks eller pension...

og at da jeg stadig var under udredning hos min reumatolog, måtte de vente med at tage stilling indtil der var en diagnose fra ham... uanset hvor længe det måtte tage...

HJÆLP!!!
Lotte37 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bipolar 2, HMS Arbejdsprøvning LoveFairy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 25-06-2013 21:31
Bipolar lidelse annagw Dit og Dat 62 22-06-2013 21:00
Bipolar + partner, kan I det? Thomas1981 Dit og Dat 9 29-10-2012 17:07
Bipolar lidelse. singel12 Dit og Dat 0 13-04-2011 13:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension