K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2009, 09:51   #1
twoc
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Alder: 55
Indlæg: 84
Styrke: 15
twoc er ny på vejen
Sløvt pensionsteam

Hej alle K10er

Jeg er kommet i den situation at jeg er blevet indstillet til førtidspension på grund af PTSD og min sag er blevet sendt til pensionsteamet i den by hvor jeg bor. Jeg har modtaget brev om at de har 3 måneder til at svare på min sag, så langt så godt. Jeg har PTSD på grund af en anerkendt arbejdsskadesag og arbejdsskadestyrelsen har sendt brev til pensionsteamet for to måneder siden at de gerne vil have kopi af ressourceprofil + lægelige oplysninger. Nu har pensionsteamet simpelt hen ikke "gidet" at svare arbejdsskadestyrelsen og det er blevet til to efterfølgende rykkere fra dem hvor de skriver at NU vil de gerne have akterne.
Jeg fandt ud af hvem der var min sagsbehandler i pensionsteamet og kontaktede hende og fik aftalt at jeg selv fremsendte papir fra arbejdsskadestyrelsen som jeg hentede i min "se sag" på arbejdsskadestyrelsen hjemmeside. Jeg var så naiv og tro at det vil fremme min sag i forhold til at de fik sendt akterne men ak nejk der er bare ikke sket en skid
Jeg har nu samlet alt dokumentation for mail korrespodance mellem mig og sagsbehandler + papir fra arbejdsskadestyrelsen og vil klage over at de ikke kan få taget sig sammen til at sende papirene til arbejdsskadestyrelsen.
Nu kommer så det helt store spørgsmål ...hvem kan de bedst betalt sig at klage til ?

1. kommunen ?
2. lederen af pensionsteam ?
2. Borgmesteren ?

En af mine gamle kollegaer siger at det er et godt "trick" at klage direkte til borgmesteren men jeg har ingen ide om det er godt eller skidt.

Hvad vill i gøre ?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Twoc
twoc er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde med pensionsteam? Lene S At søge førtidspension 6 26-04-2012 11:28
Det er simpelthen for sløvt!! 6 ugers selvvalgt kursus RuBn86 Din historie 2 30-12-2011 08:32
pensionsteam Dinky67 At søge førtidspension 2 27-08-2011 17:16
Pensionsteam bimse45 Alt det andet 2 18-09-2010 16:24
Fra pensionsteam til socialudvalget - hvor lang tid? Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 63 08-06-2009 14:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension