K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2011, 13:20   #1
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Sprg ang FT, flytning til EU og udenlandsk ægtefælle

Jeg har mødt mig en mand fra Australien og vil kunne rigtig godt tænke os at leve sammen. Så jeg er i gang med at undersøge mine/vores muligheder.

Eftersom vi ingen rittigheder har i Danmark må jeg nu prøve at bliver "EU-borger" fx ved at flytte til Spanien. Hvordan søger man om at få sin FT med til spanien. Hvis jeg nu gifter mig med ham for at han kan få ophold sammen med mig hvordan bliver min FT regnet ud.

Han er selvstændig og har ikke fast indtægt. Hvis han flytter til Europa vil han være helt uden indtægt indtil han igen får mulighed for job. Vil de stadig skære i min pension selvom jeg gifter mig med en uden indtægt? Hvordan regner de det ud -kontaker de selv australien for at få hans skatteoplysninger eller hvordan foregår sådan noget...

Nogen der har erfaring med at gifte sig med en udlænding på FT. Det er da så besværligt som det kan blive :/ Gud hjælpe dem der ikke finder en dansk mand. Og det er IKKE nemmere når FTP også er involveret.
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
udenlandsk førtidspension - nysgerrig foetsie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-10-2013 19:27
når ægtefælle er selvstændig... heidi kastrup Dit og Dat 12 12-03-2012 22:30
Udenlandsk kæreste og ftp? næsebjørn Nyttigt at vide for Førtidspensionister 6 29-01-2011 04:04
Ægtefælle fradrag???? Susanne2412 Alt det andet 6 08-06-2010 07:59
Efterløn eller udenlandsk arbejdskraft? zuza Det er da strengt ! 2 03-05-2010 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension