K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2009, 10:05   #1
Manne76
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
Manne76 er ny på vejen
Fleksjob, hvordan...

Hej
Jeg hedder Marianne og er 33 år.
For 3½ år siden kom jeg ud for en arbejdsulykke, hvor jeg ødelagde min venstre skulder. Jeg har gået til behandlinger, blevet opereret, men intet har hjulpet. Jeg har daglige smerter og nogle få begrænsninger med min arm.
Jeg har under forløbet været under revalidering, men har ikke kunne arbejde mig op på 37 timer i tidens løb. Max 25 timer. Og selv ved 25 timer har jeg smerter hver dag. Jeg har været ude i en del praktikforløb, for at prøve af hvad jeg kan holde til m.m.
Min sagsbehandler har så nu afsluttet mig under revalidering her pr. 1. januar og mener ikke at der er grundlag for at jeg får et fleksjob, og vil ikke prøve at søge det for mig.
Så nu er jeg på kontanthjælp fra 1. januar 2010 og ved ikke hvordan jeg kommer videre, for et fuldtidsjob, det kan jeg ikke holde til, men vil gerne ud og arbejde de timer jeg nu kan holde til.
Nogen som har prøvet noget lignende eller som har gode råd.

På forhånd tak.
Marianne
Manne76 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob- hvordan griber jeg det an? Den nye Spørgsmål ang fleksjob 2 13-02-2012 23:08
Hypermobil - fleksjob, hvordan? *Nirak* Din historie 8 29-01-2012 17:21
fleksjob og hvordan?? V_Brask Spørgsmål ang fleksjob 3 25-12-2010 23:06
fleksjob hvordan?? lillesine Spørgsmål ang fleksjob 1 15-06-2009 21:02
Nyt fleksjob. Hvordan gør man bjp Spørgsmål ang fleksjob 2 06-05-2009 10:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension