K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2010, 21:14   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 38
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Erfaring med Rehab ?

Jeg har været ude for en trafikulykke og jeg er meget usikker på min fremtid da jeg har nogle forskellige psykiske sygdomme samt min ryg ikke helt vil arbejde sammen med mig længere efter piskesmæld :-/

I dag kontakter modpartens forsikringsselvskab mig, det er den samme person jeg har haft kontakt med hele vejen igennem og han er virkelig en venlig mand... Han siger at han har talt med rehab og ville hører om jeg var intr. i at få hjælp derfra ! Jeg ringer til min advokat og han siger god for det... Allerede en lille time efter ringer en venlig dame derfra, hun er socialrådgiver og vil hjælpe mig med alle de ting i det offentlige, hun vil faktisk blive min "kontakt person" som hjælper mig igennem alle love - finder ud af hvad jeg har ret til osv. Bedst af alt hvis jeg er så uheldig ikke at komme igang igen i feb. ryger jeg på kontanthjælp, hvilket jeg nødigt vil når jeg ser alle de historier herinde hvor folk har været på KH i jeg ved ikke hvor mange år... Det lovede hun mig ikke ville ske... Hun vil simpelthen hjælpe mig med det hele... Nu er mit spørgsmål er der nogle af jer der har erfaring med dette ?

Dette er deres hjemmeside

http://www.rehab-as.dk/index.asp?meID=66
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
forvirret over rehab ninna66 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 18 22-11-2013 12:39
Rehab. team jasch Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 02-10-2013 00:35
møde i rehab.team ene Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 30-09-2013 17:19
rehab og transport pruttenQ34 Spørgsmål ang fleksjob 4 19-09-2013 19:52
Rehab zuza Et godt link! 1 26-05-2009 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension