K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2012, 09:49   #1
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
Så trist...

troede jeg havde fået et sikkert fleksjob.

blev jo ringet op midt i januar af en lille friskole, om jeg stadig var ledig?

For de skulle bruge en del vikar timer nu i foråret og så ville det være et rigtig job med egne timer efter sommer ferien.

Startede 1. feb i 3 mdr virksomhedspraktik og plan om ansættelse 16. maj. må ikke tage løse vikartimer, så dette blev løsningen så det passede ok økonomisk.

men suk, fik i sidste uge at vide at skemaet efter ferien var svært at få på plads og det faktisk var endt med en fuldtids stilling og at bestyrelsen ligepludselig gerne ville have en mand. Så hun kan ikke ansætte mig alligevel.

Er ked fordi jeg holder af både elever og kollegaer. Har følt mig så godt tilpas på den skole.

Føler mig snydt fordi jeg i 3 mdr har betalt (der er 30 km hvervej at køre) for at arbejde. Og har faktisk arbejde hårdt nogle dage, fordi der var behov.... har være flexibel.

tuede i sidste uge. fik hold på det inden weekenden, hvor min stor pige er blevet ikke- konfirmeret. skema fri mandag og tirsdag, men da jeg fandt skemaet frem igår og skulle til at forberede mig til idag, begyndte tårene at trille. hulkede mig i søvn. tuede da jeg vågnende. kan slet ikke få hold på det igen, når jeg tænker på dem.

Kom slet ikke afsted idag. overvejede at melde mig selv syg, men havde en søn der kastede op i morges, så barn syg.

ved ikke helt hvad jeg skal gøre. svært at undervise med tårene trillende. burde møde torsdag og fredag og mandag og onsdag.
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er både trist, lettet og "tom" inden i sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2011 21:06
Trist Aspie... Jinx Din historie 26 20-10-2010 00:50
Ventetiden gør mig trist Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 5 12-06-2008 08:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension