K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2009, 22:44   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 19
KatrineB er ny på vejen
Hvad mon der er sket.

Jeg har jo altid været sådan en stille pige især blandt nye folk jeg møder,jeg har aldrig været god til stressende arbejde og bliver nemt forviret ved ikke vante opgaver på mit arbejde,jeg bliver nemt ked hvis mine kolegaer ikke snakker pænt til mig osv,en dag var jeg lidt forviret på mit arbejde og sagde til en som jeg lige havde sagt godmorgen til en time før er du lige mødt ind pinligt tænk sig jeg havde glemt at jeg lige havde mødt hende,men nu det faktisk blevet værre med nogle ting,jeg kan ind imellem slet ikke overskue min hverdag det sker tit om morgenen forleden dag sad jeg og græd hjemme hos mig selv i 10 min uden at jeg kan sige hvorfor og havde det rimelig ubehageligt,jeg har haft det sådan i perioder i sommers og så har der været en pavse på en månedstid hvor jeg har haft det super fint,jeg havde været ude at ride på min skønne islænder en dag og haft det smadder fint med en veninde og pludselig da jeg kommer hjem kan jeg ikke overskue at lave aftensmad og begynder at græde igen i 5 min så for jeg snakket med min sæster om det og for det så heldigvis super godt igen,min søster har os døjet med det samme og hun har så nu fået konstateret ADHD men nu vil i morgen snakke med min læge se om han har et bud på noget,trængte bare til at snakke lidt.knuzz katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er der da sket lidt så Dejligt. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 3 24-02-2011 10:17
Er der sket noget med brokpension? Med den der nye fohandling med den nye pensionrefo omar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-09-2010 17:51
Det utrolige er sket! Fleksjob! mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 18 12-10-2009 12:52
Hvad er der sket siden ???? Syge kørt ud på et sidespor Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 0 02-03-2008 15:16
Hvad er der så sket på de 4 måneder? andi1975 Din historie 4 01-11-2007 14:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension