K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2009, 04:12   #1
Husumbjørnen
På vej til at lære K10
 
Husumbjørnens avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: København
Indlæg: 6
Styrke: 0
Husumbjørnen er ny på vejen
Question Kender nogen til lignende problemer?

Hej med jer rare mennesker her på K10.

Jeg er selv ny her på sitet blev også indstillet til Flex i nov.2004 men intet flexjob fandt jeg her i Kbh. kommune nu er det næsten 5 år siden og har nu stået helt uden for job-markedet siden 1999 altså det alm.job marked har en meget skæv medfødt defekt i ryggen, med voldsomme daglige smerter, men selv om jeg har haft 26 forskellige arbejdsgivere i mit (nå ja) ret korte 43 årige liv er det som om jeg skal krybe og kravle før der evt sker noget mere i min sag. Der er lavet en resurceprofil i samarbejde med "Projekt Springbræt" som ellers er et udmærket redskab at bruge i Kbh's Kommune og de og profilen siger at jeg nærmest intet kan mere fysisk og desværre føles det absolut også sådan, da de daglige gøremål som madlavning og rengøring foregår siddene på en stol og ja sådan noget som at få vasket gulv må jeg betale mig fra.
Jeg må dagligt tage Morfin-præparater for smerter mv!

Jeg er placeret i Match kategori nr 5 blev flyttet fra en nr 4 sidste år, men hvad betyder alt det her mon? Jeg er meget nervøs og meget ophængt af tanker om hvad Kommunen finder på jeg har just begæret akt-indsigt da jeg virkelig føler min sag er blevet syltet godt og grundigt.

Alle andre læger end lige min egen siger faktisk at jeg burde kunne få/ansøge om ft-pension. Jeg er helt klar over at der er stor forskel på at kunne søge og derefter reeelt blive tilkendt det efter 1 forsøg, men kampen bliver jeg simpelthen nødt til at tage men jeg får ingen hjælp fra nogen som helst i Kommunen (Kbh's) Jeg henvender mig hver måned med status da varme bade under Fr.berg Hospital evt vil kunne afhjælpe på smerterne men det virker som om de bare sylter sagen så langt de kan og man langsomt men sikkert mister overblikket selvom jeg desperat forsøger at undgå det.

Jeg har hele livet siden jeg var ganske ung fløjet fra det ene ufaglærte hårde fysiske jobtil det næste men nu krænger min Rygsøjle med 37% siger de "kloge" men det er som om ingen ønsker at tage skridtet helt ud og få sat en Pensions ansøgning i værk jeg har været i dt 3 mdr's endelig afklaring som også måtte ophøre pga smerter hvad i himlens navn er det de vil se mere fra mig..Er tæt på at henvende mig til Pressen med min sag og hvem ved vi er helt sikkert Mange også herinde der ville være oplagte emner, men lige nu er jeg kørt sur i det hele på trods af min glæde over at være kommet på Herinde.

Jeg føler jo at jeg fægter i blinde mod overmagten i kommunen osv og er frustreret over min sagsbehandling mv. Samtidig overvejer jeg lægeskift idet min egen læge nærmest smiler af mig når jeg taler om førtids-pension og det kan gøre en meget ked af det idet han ikke agerer men blot skriver endnu en recept ud på smertestillende medicin etc,etc.

Kender nogen til disse af mig beskrevne oplevelser? Hvad kan jeg mere gøre?

På forhånd tak og jeg ser frem til flere indlæg her mm!

Hilsen fra Lars hr.Bjørn i Brønshøj

PS: jeg er helt ny herinde beklager jeg hvis relevansen i indlægget lige er "smuttet" for mig ift. den "tråd" den ligger i!?

--------------------------------------------------------------------------------
Sidst redigeret af Lars hr.bjørn; Idag kl. 02:53. Årsag: Måske burde mit indlæg være placeret i en anden "tråd"?

Sidst redigeret af Husumbjørnen; 10-03-2009 kl. 04:57.
Husumbjørnen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kender ham Adi Alt det andet 20 20-11-2013 10:43
Nogen der kender ham? UllaSK Spørgsmål ang fleksjob 12 15-07-2011 01:50
nogen der kender sanne mor Alt det andet 7 06-12-2010 09:38
Nogen der kender Job og råd ? tbbe´s kæreste Alt det andet 5 31-10-2010 21:12
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension