K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2011, 10:42   #1
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Gik, som jeg frygtede




Ja, det er vel ikke mærkeligt at man er gal, skuffet mm.

Det gik, som jeg frygtede.

Min pensionssag kommer ikke op før min sagsbeh. går på ferie i næste uge så nu har vi 3 ugers ventetid i udsigt.

Ved godt det kun er 3 uger, men når ens sag gang på gang udsættes fordi de mangler enten den ene eller anden udtalelse og gang på gang har fundet på ting der skulle undersøges.
Den kunne have været afklaret i 6. måned, men der blev den udsat fordi at kommunens læge i 2008 havde skrevet fleks.
Men mit liv har taget en drejning siden 2008 og arbejdsprøvningen, som jeg kom i fordi, at min virksomhedspraktik ikke duede pga. manglende virksomhedskonsulent, viste et helt andet resultat af mig.
Dette blev dokumenteret via dagbog og erklæringer af sagsbeh + virksomhedskonsulent.
Men nej, udsættelse pga en udtalelse fra 2008 og så røg vi ind i at lægekonsulenten gik på ferie til trods for at min sagsbeh. mente de ikke havde ferie endnu, men der var min sagsbeh. fejlinformeret og siden lægen kom retur har min sag lagt ved ham og der ligger den åbenbart endnu.
Og nu ryger vi så ind i min sagsbehandlers ferie, hvilket han da også skal have lov til at ha, men man blir bare så skuffet, når man selv har gjort sit til, at man kunne have fået afgjort sagen og så gang på gang blir pillet ned af diverse grunde.
Så gad vide om jeg kan håbe på en afgørelse den 20.9, hvor sagen så igen skal op.
En ting jeg er blevet god til i min lange ventetid er at tage den negative hat på, så det gør jeg nok også når nu min skuffelse har lagt sig.

Rigtig god weekend til jer allesammen.

Kh. Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension