K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2010, 10:15   #1
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 16
hopper er ny på vejen
Sorø kommune i avisen!!!

Hej med jer...

Jeg har lige fået afslag på ftp.

Grunden var at i min RP har min sagsbehandler skrevet at der stadig er behandlingsmuligheder, og så henviser de til de øvrige punkter i RP...

Selvom vi på mødet sagde at vi havde en del tvister med sorø Jobcenter om den RP.
Den lever slet ikke op til lovgivningen og er IKKE lavet i samarbejde med borgeren (mig)

Sagsbehandleren har kopiret en RP fra 2005 og lavet konklusion ud fra den, og går direkte imod hvad speciallæger og lægekonsulenten skriver, de skriver at behandlingsmuligheder udtømt, og arbejdsprøvning viser ingen ressorcer...
Ja det er en lang historie som jeg ikke vil komme yderligere ind på...

Men vi skrev til Sorø avis for 14 dage siden, og nu har vi netup modtaget mail fra dem, de vil kontakte min advokat og stille nogle spørgsmål, så de vil helt sikkert trykke min historie ;-)

Sorø kommune skal ikke slippe godt fra alle de mennesker de ødelægger...

Hvis der er andre der har problemer med Sorø kommune og måske har løst til at medvirke kunne vi lægge endnu mere pres på kommunen, jeg er klar til at gå hele vejen...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenter i Sorø Kommune... buster Politik og Samfund 0 02-12-2011 15:20
Hjemmeplejen i Sorø Kommune buster Politik og Samfund 4 23-08-2011 21:19
Krisen kradser i Sorø Kommune buster Politik og Samfund 5 05-06-2009 20:02
åbne postlister på Sorø Kommune buster Dit og Dat 0 02-06-2009 16:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension