K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2009, 11:17   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvilke kommuner har en rådmand

Ombudsmand, eller hvad de nu kaldes de forskellige steder , det sad jeg og kom til at tænke på da jeg så dette indlæg http://www.k10.dk/showthread.php?p=6...ed=1#post65163

Jeg har søgt helt vildt for at finde rådmand ombudsmand borgervejleder og hvad de nu kalder sig , jeg har ikke kunne finde mange så jeg tænkte at vi måske skulle starte en tråd om det og få samlet lidt op på det , kan jo være at vi hver i sær kender vores kommune og ved hvem der er rådmand i vores kommune ....

vi ved jo at kbh kommune har , Århus kommune har vist også og Ålborg ved du af at din kommune har en talsmand for borgerne så skriv kommune navn her skriv mail adresse og kontakt oplysninger ...

ved du at din kommune IKKE har en så skriv også det så der ikke er nogen der leder forgæves og bruger tid på det , så vil jeg se om ikke vi kan få web til at føre dem alle ind under nyttige link når vi har en komplet liste
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilke kommuner er de bedste for førtidspensionister? fortvivletpige Politik og Samfund 9 26-10-2012 15:18
Rådmand Erik Simonsen TinaB Dit og Dat 8 09-07-2009 21:36
Rådmand flygter........... lena Politik og Samfund 2 02-02-2009 23:04
Brev til ynkelig rådmand Henrikxxxx Politik og Samfund 15 10-01-2009 18:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension