K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-04-2009, 21:20   #1
Kvinde30
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2009
Indlæg: 10
Styrke: 16
Kvinde30 er ny på vejen
hvilken ydelse under ansøgning om fleksjob?

Hej, håber nogle af I kloge hoveder herinde kan hjælpe.

Jeg skal, efter fagforenings opfordring, muligvis snart igang med at ansøge om bevilling af fleksjob.

Pt. er jeg under en revalidering, som jeg ikke kan gennemføre. Jeg er ikke berettiget til sygedagpenge pt, da jeg har fået i mere end 52 uger ud af de sidste 18 måneder... Så når jobkonsulenten konkluderer, at jeg ikke kan følge revalideringsplanen, stopper revaliderings ydelsen, og jeg kan ikke få kontanthjælp, da jeg er gift.

Jeg er, som udgangspunkt, berettiget til sygedagpenge igen 1.7.2009. (Altså "max 12 ud af 18 måneders reglen". Men ved ikke om jeg ikke længere er det, hvis jeg søger fleks???)

Hvilken ydelse får jeg, hvis jeg ansøger om et fleksjob, altså imens jeg venter på svar? Og er der forskel på, om jeg søger nu eller når jeg evt. er kommet under sygedagpenge igen???

Hilsen den forvirrede
Kvinde30 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor FANDEN ved man, hvilken ydelse man får? Fallenten87 Alt det andet 13 08-07-2013 18:15
hvilken ydelse får man på flexjob gitte kirk Spørgsmål ang fleksjob 14 21-06-2011 16:09
Hvilken ydelse?? tumnus Alt det andet 5 13-04-2011 14:15
hvilken ydelse når i aktivering? sane Alt det andet 5 31-10-2009 11:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension