K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2009, 00:12   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
K10 i beboerbladet

Blev lige gjort opmærksom på at K10 i denne måned er i beboer bladet (udkommer til over 500.000 husstande) så jeg gav det lige en søgning for at se hvad det var for noget, og det Susanne Lyngsøe der har en socialrådgiver brevkasse i beboer bladet og henviser en flekser til at stille sine spørgsmål her på siden, syntes lige jeg ville ligge linket http://www.beboerbladet.dk/beboerbla...asse-nr-4.aspx og ville opfodre jer til at læse lidt i bladet der står mange gode ting i deres blad (jeg kender det godt fordi jeg får det med posten engang i mellem men vidste ikke at der var en net version hvor der også debatteres og snakkes fleks og lovgivning )

Men er da glad for at se at Susanne Lyngsøe ikke har glemt os efter at ret og pligt er ophørt med at sende

(gamle medlemmer kan måske erindre noget om at hun havde et helt afsnit om os i sin radio udsendelse)
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beboerbladet på nettet zuza Et godt link! 0 05-03-2008 14:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension