K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2008, 11:46   #1
majeli
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Alder: 51
Indlæg: 7
Styrke: 0
majeli er ny på vejen
hvor står jeg

Hejsa er ny herinde fik kendskab til siden via en veninde .. så prøver at forhøre mig ad denne vej .. jeg er kvinde 35 .. har siden 98 været på kontanthjælp ..først pågrund af en hård skilsmisse . men efterfølgende grundet megen sygdom .. 2 blodpropper i hjertet.. akut diskusprolaps.opr dec 2007. rls (restlees legs syndrom i svær grad)..mavesår..samt betændelses tilstande i kroppen som jævnligt kræver opperativ behandling ..jeg er på en del medicin som er sløvende jeg har været igennem 7 hjerte opperationer hvoraf alle heldigvis igennem lysken.. jeg valfarter igennem systemet med nu nr 23 rådgiver.. kommunen mener ikke jeg er syg nok til hverken pension eller flex men efter jeg sidst havde en bissider med ved rådgiveren har de nu indvilliget i en arbejds afprøvning .psykisk er jeg ved at gå ned med flaget.. prøver så vidt muligt at opholde mit gode humør .. men det kan til tider være svært når man evig og altid for en hammer i hovedet eller når man konstant har problemer med at få lov til at sove igennem .. grundet rls er jeg oppe flere gange om natten . så kan ikke mindes hvornår jeg sidst har fået en hel nats søvn . for dog medicin for det men virker detsværre ikke altid lige godt ..er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg står henne . hvad de mener om mine rettigheder osv .. påforhånd tak majeli ..
majeli er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor står jeg drivhus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-02-2013 15:36
Hvor står jeg nu :)? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 18-01-2012 01:45
ved ikke hvor jeg står jsm77 Alt det andet 23 24-11-2011 10:32
hælp, hvor står jeg??? sunshine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 29-10-2009 09:26
Hvor står jeg henne nu?? lunamaria Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 63 02-06-2008 19:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension