K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2009, 10:45   #1
hutti
Føler sig hjemme på K10
 
huttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2008
Lokation: Odense Kommune
Indlæg: 41
Styrke: 16
hutti er ny på vejen
er der nogen der ved noget om det her???

hej alle k10´ere

jeg har en lang og kompliceret sag som jeg lige nu ikke orker at spolere mit gode humør med at gengive herinde....

men det korte af det lange er at jeg røg af sygedagpengene og på kontanthjælp. Jeg har to anker kørende vedr. stop af sygedagpenge og afslag på fleks.
Jeg ved godt at jeg ikke er berettiget til kontanthjælp hver måned grundet min mands indtægt. der vil måneder hvor jeg intet får og måneder hvor jeg kan være heldig at der en lille tusse til mig.

Jeg skal sende min mands lønsedler hver måned og alt det der bureaukratiske p..og det gør jeg så.

de sidste to måneder har min mand så fået udbetalt den ene måned den 6. ferie uge og den anden måned sit overskydende afspadsering.

det er altså penge der ligger udover hans løn og som er optjent over flere år. og især før jeg røg på kontanthjælp.

jeg var jo så godt klar over da jeg så lønsedlerne at der så nok ikke var noget kontanthjælp til mig i de pågældende måneder,og nu er det at det bliver tricky:

jeg fik forleden en mail med et meget langt regnskab stillet op og enden på det var at det overskydende over hvad der svarer til 2x kontanthjælp det vil blive overført til de næstkommende måneder og inddrages som indtægt i disse måneder også....altså oveni i den månedsløn som i forvejen ligger på vippen af om jeg kan få eller ikke få kontanthjælp.

altså summa summarum INGEN KONTANTHJÆLP de næste riiiigtigt maaaange måneder...

Der var sgu ingen der til mødet/visitationen fortalte mig at det hang sådan sammen,- at man bare uden videre overfører overskuddet fra en måned til den næste....det står heller ikke skrevet på nogle af de papirer jeg har fået....og jeg kan heller ikke finde reglerne omkring det...

er der nogen herinde der ved noget som de vil dele med mig?

fortsat god dag

venligst heidi
__________________
Igår er historie, i morgen er et mysterium, i dag er en gave! (ukendt)
hutti er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som ved noget om dette? LS1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 257 24-01-2013 01:11
er der nogen ved noget om løn nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 01-11-2011 10:07
Nogen som ved noget om patientforsikringen Anette71 Alt det andet 4 26-02-2011 02:16
Kære nogen.. hve ved noget?? tusindblomst Spørgsmål ang fleksjob 18 09-12-2010 09:30
er der nogen der ved noget om rejsefonden buster Alt det andet 10 31-08-2008 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension