K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2009, 17:17   #1
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
hvor blev de af?

Mit navn er paw og jeg er opvokset i københavn. noget af det jeg husker mest fra mine gåture i midtbyen og strøget var alle de originaler og særlinge der optrådte og holdte til der. Der var To-kroner manden , der med sin specielle gang, rendte rundt og spurgte folk om ikke de kunne undvære 2 kroner.Det sidste jeg hørte om ham, var at han flyttet ud på østerbro og at han steg til 3 kroner, og nu er han altså helt forsvundet. måske fik han samlet 2_kroner nok til en villa i Sydspanien hvem ved? der var også boogiepreben, Familiefaren der engang imellem tog ind på Strøget med en Ghettoblaster og skabte sig fuldstændig åndsvag, mens folk bombardede ham med småpenge. Eller Xylofonmanden der stod og klimprede på sin Xylofon som vist tjente sine penge på ren og skær medlidenhed. han flyttede senere til århus og opgraderede sin Xylofon til et elektrisk keybord, og siden forsvandt han også helt. Sidst men ikke mindst vil jeg nævne en legende som hed Sangersøren. En mand jeg har kendt personligt. Han stod altid og sang Kim larsens sange nede på strøget. Jeg kan personligt nævne flere sjove historier om ham. feks. dengang han stod og sang, og der kom en forretningsmand ned og meddelte Søren at han sad i møde, og spurgte hvor meget han skulle have for at tie stille. Søren sagde frækt 500 kroner, hvorefter forretningsmanden straks skrev en check til søren, som så holdt fri resten af dagen. der var også dengang søren spurgte om jeg ville passe på ham mens han sang. for der havde lige været 3 unge gutter og pisse i hans hat som altid lå på jorden foran ham mens han sang. Ikke desto mindre havde han hatten på da han spurgte mig. Alle disse kære originaler ser man ikke i gadebilledet længere. De var med til at bryde den grå masse, og gøre byen mere spændende. er der ikke plads til dens slags mennesker mere? er det lykkedes regeringen at indfange dem alle og gøre dem "normale"? jeg håber det ikke. mange knus fra Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid tog det før du blev bevilliget flex? nilla Spørgsmål ang fleksjob 33 10-05-2010 09:29
Kronik: Hvor blev John af? beha Politik og Samfund 4 25-10-2009 20:45
Hov hvor blev indlæggene af? maj Dit og Dat 6 14-10-2008 16:40
hvor blev tråden af ... Lund Dit og Dat 9 09-09-2008 15:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension