K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2011, 14:33   #1
Kitt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2011
Lokation: København
Indlæg: 19
Styrke: 14
Kitt er ny på vejen
Hjælp til revaliderings sag

Hey, jeg hedder Kitt og er 27 år gammel.
Jeg 7 mdr siden gik jeg i intensiv behandling for borderline (nu er diagnosen en ganske anden, nemlig skitzotypisk sindslidelse). Under behandlingen fandt jeg ud af at jeg ville søge revalidering til en uddannelse med start til sommer. Jeg fik hjælp til at kontakte min kommune og min sagsbehandler med mine ønsker og meget hurtigt blev vi enige om at jeg skulle i et afklaringsforløb på en daghøjskole. Vi fik udarbejdets det meste af min resurse profil og jeg manglede bare at han renskrev den så jeg kunne gennemlæse den. Så kom jeg på daghøjskolen og pludselig fik jeg ny sagsbehandler. Min resurseprofil blev ikke færdiggjort og hun ville vende tilbage når hun havde gennemlæst den. Jeg har henvendt mig mange gange de sidste måneder, men hun har stadig ikke gennemgået den.

Min sag er et værre rod føler jeg. Alle instanser omkring mig (det værende det tidligere behandlingssted, distrikt psykiatrien, lærerne på daghøjskolen) anbefaler at jeg får den revalidering, men helt ærligt så virker det ikke som om kommunen er villig til at dele info med mig om min sag. Jeg har nogle problematikker som jeg skal have hjælp til, dvs jeg ikke parat eller velfungerende nok til at arbejde fuldt ud mv. Men jeg er samtidig heller ikke så syg så jeg intet får gjort af mit liv. Jeg har selv stået for kontakt til den skole jeg skal gå på (jeg er blevet optaget) og kommuenen mv.

Min gamle sagsbehandler var ret sikker på min sag og nu har jeg en jeg knap nok kan komme i kontakt med og som beder mig ikke skrive til hendes mail, men kun jobcentrets eller ringe og lægge besked fremover. Der gå flere dage før hun besvarer mails eller ringer tilbage.

Jeg er meget bekymret for at være helt ærligt. Kan det virkelig være rigtigt at min sag skal syltes i så mange måneder. Jeg er også ved at gå ret død i det den forsøgsvise kontakt og går til af stress og bekymring. Der er bare ingen hjælp at hente fra kommunen lader det til.

Hvad skal jeg stille op? Skal jeg hidse mig op? Skal jeg skrive en klage til hendes chef eller blot til hende? Kan det virkelig være rigtigt det er sådan her kontakten skal foregå. Det er hende jeg skal stole på vil forsvare når der skal diskuteres hvorvidt jeg kan få revalidering!

Mvh
Kitt
Kitt er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
revaliderings regler nensypigen Alt det andet 5 11-10-2010 15:39
Revaliderings-godkendt og arbejdsprøvning mortilm Dit og Dat 5 26-05-2010 22:57
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Føler sig snydt i revaliderings sag Holmeren Alt det andet 20 24-03-2009 15:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension