K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2009, 08:17   #1
Dandanell
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Odsherred
Alder: 44
Indlæg: 23
Styrke: 16
Dandanell er ny på vejen
Ung mor fanget i systemet´s net

Hej

Jeg vil forsøge at gøre en meget lang historie kort, selvom de fleste som er herinde ved at det er umuligt når man står i sådan en situation.

Jeg forsøger.:

Jeg kørte galt i 2004 og pådrog mig whiplash eller på dansk piskesmæld. Og nogle skader i min venstre skuldre.
Jeg er blevet tilset af diverse læge og de kommer alle med samme konklusion at det er en whipslash læssion. Samt at jeg har haft en hjernerystelse.
Så der er nedsat hukommelse, indlæringsevne samt koncentrasionsproblemer.

Jeg har været på revalidering i Skjern og der var jeg inde hos en psykolog og han skrev bla i hans rapport at jeg skulle have ro omkring mig før jeg fik det bedre og med det sagt så mente han pension, men jeg er bare blevet kastet rundt i systemet. Det var i 2005 jeg var inde hos den psykolog.

Jeg får i dag medicinsk behandling for depression, min læge sige at det tit ses hos patienter som har været udsat for en ulykke fordi hjernen stopper med at producere serotonin ( må ikke hænge mig op på det ) . Jeg er kun 29 og har i de sidste 5 år ikke bestilt andet end at vente på en afklaring fra kommunen.

Mi advokat har søgt om helbreds mæssig førtidspension for mig da jeg har været i arbejdsprøvning. Og det ikke gik...!!

Er der andre som har prøvet det samme eller evt ved hvordan man skal forholde sig.

Venlig hilsen en fortvivlet mor

Sidst redigeret af Dandanell; 05-05-2009 kl. 08:33. Årsag: Ret og manglede noget
Dandanell er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fanget og forvirret RockDitten Din historie 1 29-06-2013 10:31
Fanget i systemet :-( Jeanette1972 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 08-01-2013 07:52
Fanget i systemet på livstid???? Gekko Alt det andet 4 05-01-2012 08:19
Sådan undgår du at blive fanget i systemet Pyt Politik og Samfund 2 10-08-2011 08:27
Indvandrere fanget på førtidspension sniffeline Politik og Samfund 25 15-02-2011 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension