K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2011, 22:34   #81
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nikkoshadow Se meddelelser
skal jo starte på job kompani i morgen hvad er det med dagbog for noget
Hvis du skal i arb.prøvning eller andet, som du mener, at du vil have problemer med at klare bør du skrive en udførlig dagbog over hele døgnet, dagbogen er din dokumentation for hvordan tingene forholder sig.

Se f.eks. denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Brug sidens søgefunktion og søg på "arbejdsprøvning" og "dagbog", så vil du finde en messe om emnet.

Hvis du derefter har spørgsmål vender du bare tilbage.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 00:09   #82
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
takker
det vil jeg gøre
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 21:03   #83
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
det er nu besluttet at din sygedagpenge periode kan forlænges yderligere årsagen er at du ikke kan opnå eller fastholde besæftigelse på normale vilkår og derved ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarrked men det er endnu ikke afklaret om du vil være berretiget til flexjob eller førtidspension derfor forlænger perioden i op ttil 17 uger til 31 maj senest.


mit spørgsmål er så ved man så det blir flexjob eller pension håber i kan hjælpe mig.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 21:51   #84
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
er startet i arb prøvning idag det er hårdt at komme igang er helt færdig
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 22:48   #85
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nikkoshadow Se meddelelser
mit spørgsmål er så ved man så det blir flexjob eller pension håber i kan hjælpe mig.
Med den begrundelse for forlængelse af dine sdp, så ved kommunen, at du skal have enten fleks eller førtidspension, de er bare i tvivl om hvilken af delene.

Arbejdsprøvningen skal så bruges til at vurdere, om det er fleks eller fp du skal have.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2011, 23:39   #86
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
tusind mange tak for svaret jeg er jo sådan i tvivl om det nemlig
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 19:34   #87
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
så er jeg i job prøvning syntes det er rigtig hårdt har 5 timer om dagen men er total færdig bagefter så tænker meget over om jeg skal gå fra 5 timer til 4 kan man det.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 19:58   #88
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nikkoshadow Se meddelelser
så er jeg i job prøvning syntes det er rigtig hårdt har 5 timer om dagen men er total færdig bagefter så tænker meget over om jeg skal gå fra 5 timer til 4 kan man det.
Nu husker du vel, at skrive en udførlig dagbog. Se her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Snak med jobkonsulent eller sb (alt efter hvem der står for afprøvningen) om, at blive sat ned i tid, eller gør det, at du går hjem når du ikke kan klare mere.
Men husk endelig, at give besked til din kontaktperson på stedet inden du går.

Spørg evt. først hvad du skal gøre hvis du ikke kan klare, at være på stedet den aftalte tid.

Da jeg spurgte min jobkonsulent om dette fik jeg det svar, at jeg skulle ringe til ham hvis jeg gik hjem før tid. Så jeg talte i tlf. med min jobkonsulent dagligt under min sidste arb.prøvning.

Og så sørg for, at alt fremgår af din dagbog, sådan, at du kan dokumentere dine påstande.

På nuværende tidspunkt bør det f.eks. fremgå af din dagbog, at du har problemer med, at klare 5 timer pr. dag. Altså noget med, at du f.eks. har svært ved, at overkomme de ting derhjemme, at du er nødt til, at hvile meget når du kommer hjem el.l.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 17:34   #89
søster1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
søster1 er ny på vejen
Underskrift på ress.profil

Det er ikke alle kommuner der anvender at man skal underskrive ress.profilen, da det ikke er et lovkrav. Blot lige en info så du ikke sidder og venter på at skulle underskrive. De skal partshøre dig jf. § 19 i FVL hvis der skal træffes afgørelse og der foreligger oplysninger du ikke er bekendt med og som ligger til ugunst og herved får man den endelig ress.profil at se.
søster1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2011, 14:44   #90
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
nyt herfra

nå jeg går jo på jobkompaniet lige pt det er rigtig godt. og har det godt dernede. blir afsluttet dernede om 4 uger og så vil de i samabejde med kommunen have mig ud i endnu en aebejdsprøvning. mit spørgsmål er da jeg kun er forlænget til 31 maj om de godt kan godkende mig til flex som alt tyder på og så jeg stadig skal i en arbejdsprøvning mere. eller forlænger de igen eller hvordan håber i kan hjælpe mig
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
hvor længe på flex jens-p hansen Spørgsmål ang fleksjob 8 07-11-2009 19:46
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension