K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2012, 21:58   #81
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Som noget helt nyt, venter jeg nu med længsel efter at høre fra min ærbødige kost på jobcentret, som nu vil have mig i endnu en arb. prøvning, og denne gang skulle det så være i et køkken på et plejehjem .... tanker er toldfri ... og heldigvis for det da, for jeg har ikke den store tiltro til, at det skulle falde ud til min fordel.
Og bliver det ny arb. prøvning i køkkenet, må jeg være fremme i skoene og melde ud, lige så snart jeg ikke kan holde ud at være der .... den er næsten dømt på forhånd.

Tiden går og går og går, og hvad sker der hos os??? Ud over at vi får et snert af stress, når der bare SLET ikke sker noget - vores STOP i sygedagpengeforløbet nærmer sig ... der er ingen der har så hulens travlt på Jobcentret.....
MEN HVOR ER JEG VILDT GLAD FOR AT JEG HAR FÅET MIN PRIVATE RÅDGIVER MED MIG, NÅR JEG BLIVER INDKALDT TIL DET NÆSTE MØDE ...... han har helt bestemt fingeren på pulsen. Jeg magter snart ikke at tænke på det sløve system mere
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 07:06   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Og bliver det ny arb. prøvning i køkkenet, må jeg være fremme i skoene og melde ud, lige så snart jeg ikke kan holde ud at være der .... den er næsten dømt på forhånd.
Og du husker selvfølgelig, at skrive en udførlig dagbog, for hele døgnet, ikk'
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 10:25   #83
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej Vovse.
Det kan du tro jeg gør - det gjorde jeg også sidste gang.
Men hvordan kan det være at nogen kan slippe for den sure opgave? Jeg synes virkelig det er en krævende opgave i sig selv, når man skal referere døgnets 24 timer over så lang en periode
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 16:47   #84
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Kære elskede Mulle
Jeg har selv lige været igennem det, og når det sker de sidste ting er faldet på plads, og I har fundet ud af noget, så skal jeg vise dig hvor let og elegant man kan komme ud af alt det gylde man skal skrive, jeg har da lagt mærke til at 75 % af det jeg skrevet til aktøreren er blevet omformuleret.. Vi kan jo ikke havde du også får ondt i pegefingeren vel Nu ved jeg jo hvad kommunen går efter, det vidste jeg ikke før
Held og lykke til
(vi skrives jo pri...)
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 21:06   #85
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Hej Vovse.
Det kan du tro jeg gør - det gjorde jeg også sidste gang.
Men hvordan kan det være at nogen kan slippe for den sure opgave? Jeg synes virkelig det er en krævende opgave i sig selv, når man skal referere døgnets 24 timer over så lang en periode
Ja, det kan godt være krævende, at skrive dagbog.

Men hvis du skriver den på pc, så vil meget af det måske være gentagelser fra andre dage, og så kan du kopiere det i stedet for, at skrive det samme hver dag.

F.eks. har jeg 2 børn, og vores morgenritualer er jo stort set ens alle hverdag, så dem kunne jeg jo kopiere fra dagen før.

Min sidste arb.prøvning/praktik var via anden aktør, og da jeg modtog rapporten fra konsulenten kunne jeg tydeligt se, at han havde læst min dagbog.
Så jeg var glad for, at jeg havde gjort det ordentligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2012, 11:06   #86
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hejsa Bananen....

Jamen jeg tager da med glæde imod gode tips til, hvordan jeg bedst skriver en god dagbog, hvis det var det du mente ;-)

I dag skinner solen her i det sydlige DK..... WAAAUUUUU .... men jeg er nød til at holde mig indendøre pga. mit knæ. Piv piv piv
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2012, 20:13   #87
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
I dag skinner solen her i det sydlige DK..... WAAAUUUUU .... men jeg er nød til at holde mig indendøre pga. mit knæ. Piv piv piv
Du må åbne vinduet, så du kan nyde luften.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 14:17   #88
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Nu sker der endelig noget..
I løbet af foråret har jeg fået tildelt en ny sagsbehandler (det var det bedste der kunne ske) .. tiden går og vi går med ... jeg fik grønt lys for sygedagpengeforlængelse, og sandelig nok om ikke jeg i næste måned skal starte i jobafklaringsforløb på Reva centeret.

Jeg ser så meget frem til at få en endelig afklaring på hele forløbet.

Ha' en dejlig lørdag ;-)
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 17:41   #89
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Jubii så der bare om at køre derudaf, de også været lang tid om det, jeg prøver lige at finde nogle nemmere metoder til at skrive dagbog på, hvis du ikke får noget udleveret, jeg fik skemaer af anden aktør, men hvad jeg har set herinde, så sker det åbenbart ikke altid 
PS. Det vel ikke nødvendigt at skrive, at hvis du ikke passer på dig selv, så står den på bananmos 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2012, 14:37   #90
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Det ser jeg frem til at modtage fra dig - jeg har ikke fået udleveret noget, men har selvfølgelig tænkt mig at føre dagbog, som jeg også gjorde sidste gang jeg blev sendt afsted.

Den der omgang bananmos takker jeg pænt NEJ til ... Der er nemlig KUN en til at sige fra, og det mig selv.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension