K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2009, 13:18   #71
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Noget siger mig, at Hjort er ved at være trængt op i en krog... det passer undertegnede særdeles glimragende!
Det tror jeg desværre ikke.

Hvis man nærlæser kommentarerne, så er der INGEN "lindring" for de syge.

Hjorten skriver, at LÆGE OG SAGSBEHANDLER skal være enige om, at det IKKE må FORVÆRRE helbredet.

Og vi kender jo alle sagsbehandlerens "lægefaglige" viden, ikke?... og lægekonsulenternes"

Han tørrer det jo af på kommunerne, at det er kommunerne, der fejlfortolker. For det er IKKE hans lovgivning, der er noget galt med.

Han forholder sig heller ikke til opringninger til sygesengen på hospitalet.

Dvs. at kommunen fortsat kan forvente opkald fra den indlagte patient.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:26   #72
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man har jo lov at drømme lidt en gang imellem ik'?

Pointen her er nok bare, at nu har han SAGT at der skal gøres noget... det kan han ikek løbe fra, så når det ikke sker, så er det bare at skrive til hjort, og holde ham op på det han har sagt, eller true med at gå til opositionen med info'en... så kan det være DE kan spørge ham, hvad der blev af det han lovede...

Men jeg bed mærke i, at han sagde at de skal til at benytte sig mere af lægefaglig vurdering og forsvarligheden... det er DEN jeg synes er "god"... sagsbehandlere, konsulenter og andet "godtfolk" skal bare helt holdes udenfor den vurdering... slut færdig!
  Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:30   #73
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Drømme eller mareridt...

Jeg har kun mareridt om Hjort... aldrig drømme.

Ja, men så kommer den sædvanlige svada om, at det er kommunernes ansvar, ikke Hjortens. Så han vasker jo bare hænder.

Så i praksis bliver der ingen ændring.

Og hvad mon der så sker, når det bliver private aktører, der skal stå for opfølgningen?

Det bliver fandeme uhyggeligt, do...

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:31   #74
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Drømme eller mareridt...

Jeg har kun mareridt om Hjort... aldrig drømme.

Ja, men så kommer den sædvanlige svada om, at det er kommunernes ansvar, ikke Hjortens. Så han vasker jo bare hænder.

Så i praksis bliver der ingen ændring.

Og hvad mon der så sker, når det bliver private aktører, der skal stå for opfølgningen?

Det bliver fandeme uhyggeligt, do...

Kan kun sige, at rædslerne vel stopper til næste valg... jeg håber ved gud at vinden vender der, for ellers ser det sort ud.
  Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 13:49   #75
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Giver dig helt ret Hyanna tale er gratis for manden og han har det med at aflevere regningen andet sted....

Så jeg venter også på noget konkret .. jeg sad ligeledes i går og tænkte på at det var nu vi skulle til at bombe DF med skrivelser om virkeligheden , tror ikke at regeringen kan få sygedagpengeloven igennem uden DF og de er jo de "svageste parti" siger de ... så af sted med nogle breve til DF ...

Ingen tvivl om at de sælger os for en tuneser lov eller noget , men så skal de sq stå ved det ....
  Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 15:26   #76
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
jeg er enig ...han tørrer det af på andre...men det er jo ham og Fogh og PiaK der beordrer dem til at være nærmest brutale...men alligevel syntes jeg at socialrådgiverne og jobfolkene skulle sige fra og nægte at være så hårde ved folk...ikke alle er hårde men mange er...

de er altså vokse mennesker og burde sg nægte at gøre alt hvad de siger.

det her...Ingen tvivl om at de sælger os for en tuneser lov eller noget...

JA ! og føj !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 17:49   #77
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Tuxon, som jeg lovede i går, skal jeg prøve at redegøre lidt nærmere for, HVORFOR det blev dyrere, da Viper og jeg blev kærester.

Viper havde en 1-værelses lejlighed, som han havde beboet i adskillige år, hvor boligprisen inkluderede vand, varme og el; men da vi blev kærester var han jo mere og mere oppe hos mig, hvorfor MINE udgifter til vand og el steg kraftigt (der blev lavet mere mad, derfor mere opvask, han skulle da også have et bad, når han overnattede hos mig og der blev jo også mere tøjvask, håndklæder m.m.), for det var/er ikke inkluderet i MIN husleje!

Derfor blev det dyrere, for HAN fik jo IKKE nedslag i sin husleje, selvom han tilbragte mindre og mindre tid i sin egen lejlighed.

Men det MÅTTE være sådan, indtil jeg var bombesikker på at det var et forhold der ville vare, for jeg HAR set hvad der kan ske, hvis man ikke tænker sig godt og grundigt om, så selvom jeg på daværende tidspunkt modtog boligsikring, har jeg ALDRIG oplevet mig selv som socialbedrager. Jeg oplevede mig selv som enlig, der havde en kæreste, der boede et andet sted.

Jeg har så heller ikke modtaget boligsikring som enlig, da vi så flyttede sammen i min lejlighed, det kunne jeg ikke DRØMME om at gøre.

Men jeg vil forbeholde mig retten til SELV at bestemme, hvornår jeg flytter sammen med nogen. Det skal smålig dyneløfteri ikke bestemme!

Kommunen vil jo heller ikke stå i kø for at hjælpe mig eller Viper med en ny lejlighed, hvis forholdet går i opløsning, vel?
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 19:31   #78
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Jeg kunne jo så godt lide at vide, HVOR syg man skal være for at blive fredet. Og om det kun gælder folk med fysiske sygdomme. Jeg lider af en psykisk lidelse, hvor stress gør mig meget syg, og det er alt andet lige stressende at skulle til kommunens "kontrolsamtaler" (så de kan høre, om man stadig er syg ) en gang om ugen Dem kunne jeg virkelig godt undvære.
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 23:40   #79
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
På et tidspunkt skrev et andet medlem af K10 (Buster) at hun ville brændes når hun engang er død ... bare for at være sikker på at Hjorten ikke bankede på kistelåget og krævede at hun skulle stille sig til rådighed for arbejdsmarkedet med hvad dertil hører

Det er barsk satire så det gør noget, og det har vi en gang i mellem brug for, både fordi vi selv er ofre for et umenneskeligt system og sidder her og læser at andre er i samme situation eller det der er værre

At være i din situation berører mig dybt, fordi jeg godt ved hvad du mener.

Det er det værste man kan gøre mod dig, og jeg ville ønske at jeg kunne sige at det bliver afskaffet imorgen; men jeg ved, at vi her på K10 er nødt til at stå sammen og hjælpe hinanden samt råbe så meget op vi kan for at ændre på tingenes tilstand ... og ikke mindst: HOLDE UD, for de skal ikke vinde over dig eller andre syge mennesker!!!!

Bare hold dig til crazycatlady! .... Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2009, 00:07   #80
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Crazycatlady Se meddelelser
Jeg kunne jo så godt lide at vide, HVOR syg man skal være for at blive fredet. Og om det kun gælder folk med fysiske sygdomme. Jeg lider af en psykisk lidelse, hvor stress gør mig meget syg, og det er alt andet lige stressende at skulle til kommunens "kontrolsamtaler" (så de kan høre, om man stadig er syg ) en gang om ugen Dem kunne jeg virkelig godt undvære.
Det skal nok være noget, din læge eller speciallæge afgør.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
9.z imod kina. hejhejhej Politik og Samfund 0 22-05-2013 13:16
en statslig sammensværgelse imod de syge einstein Lægekonsulenternes Rolle 66 13-08-2012 17:31
fb gruppe imod "folk under 35 er ikke syge" filosofien.Skal vi lave en Tzari Politik og Samfund 17 28-10-2011 14:31
amok frklarsen Politik og Samfund 21 29-11-2009 09:39
Claus Hjort!Er du uddannet læger/psykiater?Hvordan kan du lave lov for syge UDEN DET? lionesse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-11-2007 00:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension