K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2013, 10:23   #71
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
synes godt nok det er svineri at plukke en enlig mor på den måde..de skulle skamme sig..det er jo mange penge for hende.....

jeg har nordea og er fordel plus kunde...jeg har ikke hørt noget - endnu om vi skal betale...men så flytter jeg bank..normal skulle der være fordele ved at være plus kunde - men nu ved man jo ikke noget - mere...nøj jeg bliver sur,...hvis og hvis

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 10:54   #72
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
så sprang jyske bank også med på vognen
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 12:16   #73
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvis nogen ikke skal betale, skal andre betale det mere. De andre skal bare lige findes. Intet er gratis her i verden. Der er blot forskellige måder at kræve det op på. Men prøv Arbejdernes Landsbank eller Lån og Spar - de siger ingen gebyrer.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 14:24   #74
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Har læst i avisen at rigtig mange Danske Bank kunder var glade og støttende om den nye gebyr
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2013, 14:37   #75
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-...r_services.pdf

Så vidt jeg ser det kan man så lade være med at tilmelde sig de pakker, og så slipper man med de 30 kr i kvartalet.. plus 100 om året med netbank.
Og hvis man så holder sig under for 20 kr om måneden i gebyr for regninger, så kan man på den måde chikanere dem lidt..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 14:08   #76
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
konkrete gebyrer og banker der tager/koster 0 kr.

først nogle nogle KONKRETE gebyrer for hævning i kassen - resterende KONKRETE gebyrer kan læses på bankernes hjemmesider.

Derudover navne på et par banker de tager 0 kr. for at hæve i kassen:

http://taenk.dk/nyheder/betal-for-at...t+h%E6ve+penge

Og her er en 100% NETBANK, som er gratis, incl. VISA/Dankort, hvis man har sin løn-konto der, og ordner diverse selv - jeg har brugt den i årevis, og kan oprette alle de underkonti jeg ønsker - stadig GRATIS.

Til gengæld er der 0% rente på indestående under kr.25.000 - som i langt de fleste andre banker:

https://www.finansnetbanken.dk/indlaan/alt-i-et-konto/

OBS: Finansnetbanken er just blevet overtaget af Jyske bank (da den hører under Lolland Sparekasse) så ingen kender morgendagen.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 16:39   #77
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-...r_services.pdf

Så vidt jeg ser det kan man så lade være med at tilmelde sig de pakker, og så slipper man med de 30 kr i kvartalet.. plus 100 om året med netbank.
Og hvis man så holder sig under for 20 kr om måneden i gebyr for regninger, så kan man på den måde chikanere dem lidt..
Njaaa, så skal man oven i betale 40 kr hver gang man henvender sig ved kassen, plus man skal betale kortgebyr på 150 kr om året, plus div papirbreve hjemsendt til adressen vil koste gebyr.....lige som det vil koste gebyr at få dem via mail.
Og prisen på rådgivning vil koste omkring 600 kr i timen.
Så ved ikke helt hvad man reelt spare ved at ryge ned på deres minimum....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 16:48   #78
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
jomfruen er ny på vejen
Bare lige til orientering er der masser af gebyrer også i arbejdernes landsbank:

Arbejdernes Landsbank holder lidt lav profil med, at de reelt er 10 gange værre gebyrgribbe end Danske Bank. Men de har jo også 3Fs Poul Erik Skov Christensen og LOs Harald Børsting i bestyrelsen (hvor de formodentlig aflønnes fyrsteligt for deres indsats).

Se oversigt: https://www.al-bank.dk/NetModules/AL...ile.aspx?ID=31

I øvrigt så betaler Arbejdernes Landsbank 0 kroner i skat. Danske Bank betaler 315 mio. kroner i skat.


Nu gælder betalingen i Danske bank først fra 1 september 2013
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 23:24   #79
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Vilhelmsen: Vi vil ikke lovgive om bankernes gebyrer
Citat:
Der vil til gengæld blive oprettet en hotline, hvor forbrugere der er i tvivl om, hvor de står, kan få hjælp til, hvordan de skifter bank, så de får de vilkår, de ønsker. Desuden skal en arbejdsgruppe undersøge markedet for indlånskonti og tage bankernes »god skik«-regler op. Det skal resultere i en undersøgelse, der skal vise, hvilke kunder, som kommer i klemme.
http://www.b.dk/politiko/vilhelmsen-...kernes-gebyrer

Ja, ja... Havde egentligt heller ikke forventet andet... Statsminister MV har jo talt...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 04:38   #80
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
"Fair vilkår" - det er jo helt fair, når ALLE banker kræver minimum 300,- pr. år for en konto, så kan du fravælge dem hvor det koster mere end de 300,- - for når du skal betale ALLE steder, så er det jo fair nok.
Og derudover er mange af dem det går mest ud over jo heller ikke frie til altid bare frit at vælge en anden bank, det er jo ikke bare alle lån og lignende man kan flytte frit rundt.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu skal man betale abonnement i banken halse Politik og Samfund 1 19-01-2013 04:18
Danske Bank klar til at give 7 årige bankkort/hævekort.. Indiansummer Politik og Samfund 3 15-12-2012 16:29
opkræve betaling for regning 3 år tilbage ?? Marolle Dit og Dat 21 11-08-2010 21:05
8 danske krigsveteraner bor i de danske skove! Ninja Politik og Samfund 15 26-06-2010 16:27
Danske Bank tjener millioner på privathospitaler zuza Politik og Samfund 1 12-08-2008 23:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension