K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2009, 16:44   #71
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
kan kun referere til peters melding, og stille mig enig i de øvre diverse indlæg.
Dette er SIDEN ... hvor man kan spare meget tid, kostbar tid, hvis man i løbet af dagen, skal være obs på helbred, og nødvendige pauser der følger med,
her kan man trække laaaangt på andres erfaringer, og mange ved lige hvor diverse links er, .. ting man ellers skulle bruge megen søgen for og finde,
der er tillige lidelsesfæller, som man kan sparre med, og dele gode såvel som dårlige erfaringer med,

personlig kan jeg desværre kun lige hjælpe med denne lille peptalk, da mine egne meritter ikke går på dine problemer, håber du også får glæde af K10
mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 17:12   #72
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
kan kun referere til peters melding, og stille mig enig i de øvre diverse indlæg.
Dette er SIDEN ... hvor man kan spare meget tid, kostbar tid, hvis man i løbet af dagen, skal være obs på helbred, og nødvendige pauser der følger med,
her kan man trække laaaangt på andres erfaringer, og mange ved lige hvor diverse links er, .. ting man ellers skulle bruge megen søgen for og finde,
der er tillige lidelsesfæller, som man kan sparre med, og dele gode såvel som dårlige erfaringer med,

personlig kan jeg desværre kun lige hjælpe med denne lille peptalk, da mine egne meritter ikke går på dine problemer, håber du også får glæde af K10
mvh eders ace dk
Hej ace

Jeg kan kun give dig rat i at det er en super dejlig side kl 10 og der er en masse mennesker der er vildt kloge på § jeg har fået rigtig meget hjælp her inde som du kan se ved at læse hele min tråd.
Tak for din peptalk.

mvh Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 14:53   #73
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Plan og Handling + ny sagsbehandler

Så har jeg fået brev fra plan og handling om at jeg skal møde på fredag d 23.10 men jeg har måtte tage kontakt til dem for på fredag skal jeg på gentofte, så ville de have jeg kom i morgen men hver onsdag går jeg til hørerundervisning så den gik heller ikke, jeg forslog så selv mandag d 26.10 så det bliver den dag, så er det jeg lige har et spørsmål ville det være smart at jeg tog en med, den første dag? jeg vil kunne få min mor med.

Og så har jeg fået nye sagsbehandler igen igen, men den gamle nået jeg da at have i 14 dage hende den nye er nr????????? men den gamle har jeg mailet med fordi jeg jo har meget svært ved at hører i tlf jo jeg kan godt tale med mennesker jeg kender fordi de ved at de skal gentage flere gange og de skal tale tydligt, men jeg har nu oplevet at de gange hvor en fra kommunen ringer at jeg ikke får det halve med, så er det at den nye sagsbehandler ikke har en mail adresse? jeg må indrømme at det synes jeg er mærkligt at en sagsbehandler på kommunen ikke har en mail, hun vil så kun tale i tlf med mig, det har den gamle oplyst på en mail til mig i dag, jeg har oplyst hende tilbage at det kan jeg ikke så må det forgå på breve, det jeg vil hen med dette er om der nogle der har oplevet at de ikke kunne maile med deres sagsbehandler.

Hilsen Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 15:29   #74
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg har også oplevet at en sagsbehandler ikke ville ud med sin mail adresse og nægtede at skrive men kun ville snakke...

Jeg kom med min begrundelse til at jeg ikke ville snakke i telefon og gjorde så opmærksom på at jeg ville klage over sagsgangen til borgmesteren ..

og det hjalp -..

Måske du lige skulle få sat et brev sammen til din sagsbehandler hvor du skriver en begrundelse over hvorfor det er nemmere for dig at skrive og at du ikke ønsker at tale i telefon med hende både pga handicap og pga din sikkerhed for dokumentation i din sag , og så skriv til hende at du desværre ser dig nødsaget til at fremføre en klage over hende hvis ikke hun acceptere at jeres korrespondance foregår over mail , brev eller personlig samtale ....
  Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 15:30   #75
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Alle på en kommune har en mail.

havde nægtet og tale med ens sagsbehandler over telefon. Alt skal på skrift
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 16:11   #76
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej Hejdien

Du er bare super med dine guldkorn ja jeg skal da skrive et brev til den nye sagsbehandler, det vil jeg lige gøre, jeg er jo så spændt på hvor længe jeg har hende her.



Hej MTVRV1

Jeg er også helt sikker på at alle på kommunen har en mail adresse, og jeg værken kan eller vil tale i tlf med hende, ind til nu har jeg også næsten alt på skrift, der var kun hende den sidste sagsbehandler der ringet en gang og truet mig og hvor jeg bare ikke fik fat i det hele, hvor jeg sagde at jeg ville have det på skrift det hun sagde, men truelserne kom jo ikke med og siden skrev hun på mail til mig og dem har jeg gemt i en mappe.


fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 17:18   #77
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, smidt, jeg har ikke oplevet at have en sagsbehandler som ikke havde mail tilgengæld krævede det at jeg meldte ud, første gang jeg SÅ dem og fortalte at jeg simpelthen var hørehandicappet og jeg håbede de havde forståelse for at enten skulle de komme til mig(da jeg heller ikke er så let til bens ) eller også skulle vi maile/sms sammen.

Det var der som regel ingen problemer i når først de havde fået oplyst at jeg var rimelig go til at mundaflæse -hvis de ikke lige havde bemærket mine høreapperater

(Ti hi, skægt som "nogen" føler sig intimideret når jeg fortæller det om mundaflæsning hm.... )

Ja, jeg synes da at du skal tage din mor med, 4 ører hører bedre end to ikk´
PS, husk din mor har jo lov at tage papir og blyant med så hun kan notere det vigtige i din sag -og bagefter sender du selvfølgelig en kopi til sagsbehandleren så der ikke opstår nogen misforståelser!

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 18:10   #78
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej buster

jeg har heller ikke oplevet en sagsbehandler der ikke har en mail adresse, jeg har fra dag 1 meldt ud til de forskellige sagsbehandler at det skal forgå på skrift, jeg har sagt at det skal stå i min sag men det gør det ikke har lige fået hele min sag hjem.

Jeg må indrømme at jeg ikke er god til mundaflæsning jo kun lidt, men jeg har ikke de store problemer når jeg sidder overfor folk i rolige omgivelser, så hører jeg fint med mine ci-ører. på mig kan man jo heller ikke se mine ci apperater, så mange gange tror folk at jeg ikke har nogle problemer, jeg har jo så også balanceproblemer, dem kan man godt se meget når jeg bliver træt.

Det kan godt være noget møj at ens handicap er skjulte, for så oplever jeg tit at sagsbehandlerne tror at jeg kan meget mere en jeg kan.

Citat:
(Ti hi, skægt som "nogen" føler sig intimideret når jeg fortæller det om mundaflæsning hm.... )
det kan jeg forstille mig.

Jo jeg vil spøre min mor om hun kan tage med ind til plan og handling på mandag, men jeg tror jeg vil optage samtalen, og så skrive den ned når jeg kommer hjem.....nej det bliver jo nok noget sener end når jeg kommer hjem, for jeg ved jo at når jeg kommer hjem bliver jeg nød til at sove for at kunne klare resten af dagen.

også til dig
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 08:18   #79
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
vil bare sige at ja, det er sådan det er med "vores" skjulte handicaps, kan fuldt ud følge dig

lyder som en rigtig go idé at optage mødet og det er da bare for meget med dem at det ikke står i dine papirer, de burde skamme dem

Bliv ved og insister på at det bliver noteret, det er vel det bedste du kan gøre.

Hm, bare lige så du ved det, man kan få mærkater mm til at sætte på tøjet med teksten: tal tydeligt tak -men det formoder jeg du ved?
Det kommer jo også an på hvor meget du vil "skilte" med det, i nogen situationer er det ok i andre tja.....

(min far blev tidligt blind, man kunne ikke se han var blind meeen han havde jo sin forfængelighed så blindestok -aldrig i livet, basta. Dog fik han nok på et tidspunkt da han efter adskellige "sammenstød" med sine medborgere i gågaden fik påhæftet titlen: fulderik! -SÅ skulle han have sin stok for det var ligegodt for meget med dem )

Held og lykke m mødet
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 09:29   #80
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej Smidt

Jeg er ked af at høre at du har haft meningitis, det er en frygtelig sygdom, jeg kan desværre ikke udtale mig da jeg ikke har viden på området.

Men jeg vil da gerne byde dig et stort Velkommen til K10



Ragdoll

GENSIDIG FORSØRGELSESPLIGT - NEJ TAK (Underskriftsindsamling)
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smidt ud misse Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 13-02-2013 13:28
Smidt ud af samfundet. emspower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 05-01-2012 10:37
Smidt ud af sygedagpengesystemet. doggerbanke66 Alt det andet 86 28-09-2011 11:03
Gravid smidt på kontanthjælp Risa Politik og Samfund 1 07-11-2009 16:12
Smidt på kontanthjælp???? Odenseaneren Politik og Samfund 1 16-12-2008 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension