K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2010, 01:13   #61
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
netop modtaget brev dagpenge specifikation om sidste udbetaling fra den 23 august til den 31 august trode man skulle have en begrundelse hvorfor man ikke kan blive forlænget af den ene eller den anden grund.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2010, 07:59   #62
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Nikki,

De giver nok ikke noget konkret bud på hvorfor du ikke kan forlænges, de skriver bare at du ikke opfylder nogle af punkterne i §27. Det du skal gøre er at klage til kommunen inden for klage fristen, jeg mener den er 4 uger fra afgørelse. Det står i de papirer du har fået. Jeg mener at Hejdien et sted i denne tråd har skrevet hvilket stk. under §27 du burde kunne forlænges under og forhåbentlig er du også selv blevet klar herpå ?

Såfremt kommunen giver dem selv med hold i stoppet overgår sagen til beskæftigelses ankenævnet. Går det ikke bedre her kan du klage til ankenævnet, men det er med i første omgang at få klaget til kommunen med det tilhold du føler der i din sag.

Kom retur hvis der er noget du er i tvivl om, det hjælper at klage så det er bare med at komme igen.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2010, 11:21   #63
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
problemet er jeg ikke har modtaget andet end den skide dagpenge spicifikation. det eneste der står er at jeg pga varighed modtager sidste udbetaling fra den 23 august til den 31 august det er det eneste jeg har fået.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2010, 14:08   #64
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Nikki,

Jeg syntes ,at du skal gå ind under "sygedagpengestop" på forsiden af K10 og checke dette. Her står bla. at du senest 2 uger før sygedagpengestoppet skal varsles og parthøres, dette i ht. §7a under retsikkerhedsloven. Parthøres betyder, at du har ret til at komme med indvendinger mod stoppet, skriftligt, men dette skulle således have været før stoppet!!

På denne forside kan du ligeledes finde §27 og finde det stk. du burde have været forlænget iht. Håber du kan finde et pkt.så du kan få sat en klage sammen til kommunen om stop af dine sygedagpenge.

Har du modtaget en opdateret ressourceprofil ? Hvis ja hvad siger denne fx. i konklusion omkring dit videre virke på arbejdsmarkedet etc. ?

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 13:12   #65
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
resurse profil nej har lavet en men den er ikke blevet partshørte eller godkendt

har ikke været i arb prøvning har plaget om at der skulle ske noget siden febuar men intet er sket.

min sag ståt totalt stille
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 13:14   #66
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
idag er min fagforening så gået et skridt videre med at hendvende sig til chefen for jobcenteret så venter med længsel efter at høre hvordan det er gået
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 01:06   #67
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
så blev jeg forlænget i 3 måneder

hej så blev jeg forlænget i 3 måneder.


lige en ting til heidien det var lige det du hjalp med der slog hovedet på sømmet tusind tusind tak håber sku der sker noget på de 3 måneder så
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 09:54   #68
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nikkoshadow ja det er smadder godt at du nu har fået de 13 uger, men husk bliv ved at sparke til både kommune og fagforeningen så de ikke igen glemmer dig

ang brevet så kan du evt redigere personlige ting fra og sætte det ind her i tråden, det kan være at andre kan bruge det hvis de skulle være så uheldige at komme i samme situation som dig
  Besvar med citat
Gammel 12-09-2010, 00:13   #69
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 16
CHNEVIDE er ny på vejen
Hejsa.
Læste lige tråden og super godt at du er blevet forlænget, håber det bliver din redning til at komme vidre.

Kan se at Hejdien skriver et sted om særlig ledighedsydelse er det kun hvis man er tilkendt flexjob på kontanthjælp eller bare noget man kan søge generet på kontanthjælp???
Undskyld jeg lige spørger her på tråden.

Knus og Pøj Pøj til dig Nikkoshadow
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2010, 08:06   #70
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du og FAGFORENINGEN, må sørge for at du får en bred arbejdsprøvning, helst på et REVA-center, hvor der er fagpersonale.

herefter skal ressourceprofil opdateres, og du skal partshørre og godkende, såfremt den er iorden.

Husk skriftlighed mellem kommune og dig.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
hvor længe på flex jens-p hansen Spørgsmål ang fleksjob 8 07-11-2009 19:46
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension