K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2009, 17:16   #61
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej futtefreja

Tak det vil jeg prøve omkring match, jeg prøvet lige at google incita og kom også ind på deres hjemmeside, men jeg kunne jo godt tænke mig at vide hvordan ander har oplevet dem.

Det der sker for mig hver gang jeg prøver at søge er at jeg kommer tilbage til min egen tråd????
Og når jeg så prøver at gå ind på en anden tråd kan jeg ikke, jeg tror jeg er lidt fumle tumle til sådan noget.....smil........
men jeg prøver lige igen

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 18:13   #62
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
http://www.k10.dk/showthread.php?t=7...ghlight=Incita

I den her tråd er der masser om match og også noget om Incita

Du kan trykke på dette link og så vil du kunne se alt hvad der er på K10 om Incita site:k10.dk "incita"
  Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 18:28   #63
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
futtefreja er ny på vejen
Hej Schmidt.

Jeg tror vi alle har det sådan en gang imellem omkring en computer, nogle gange kan man finde ud af det og andre gange ikke. ( Hjernen går simpelhen istå )
Håber du finder ud af noget om incita. Selvom min mening er, skal ikke altid lykke til andre, da vi mennesker er forskellige og som sådan ikke ser tingenne på samme måde. ( hvordan begynd. ens dag, hvordan har man det lige i nuet o.s.v. )
Håber du får en god aften ifamiliens skød.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 19:29   #64
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Tak for linken, nu har jeg så været inde og læse om Incita og kan se der både er for og imod, så omkring det vil jeg lige se tiden an, det kan jo være de bestemer sig for Castberggård.

Så er der det med Match 3 jeg har lige kopiret det her over

Citat:
Match 3
Mangler meget, både når det gælder faglige og personlige kvalifikationer. Har typisk ingen uddannelse, og har ofte sociale problemer.


ET stort

Fagligt har jeg en pædagoguddannelse, men det er måske ikke fagligt nok, og jeg har bestemt ikke nogle sociale problemer.

Jeg kunne da godt tænke mig at spøre dem der har lavet de match, hvad F****N de mener, på mig virker det som om vi sygmeldte er sociale taber

Det kunne jeg godt finde på at sende til min sagsbehandler, for at hører hvad hun mener med at jeg ingen uddannelse har og har sociale problemer.

Vi bliver putte ned i en kasse også selvom den bestemt ikke passer, så har vi bare at passe ned i den
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 21:37   #65
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
futtefreja er ny på vejen
Hej igen Schmidt

Prøv at kigge under nyttige links sygedagpenge kap.6 pgr 12

Her står kat. 3 Sager hvor lidelsen eller sygdommen medfører et længervarende sygdomsforløb.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 22:05   #66
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej futtefreja

Ja se det var jo noget andet
Citat:
3) Sager, hvor lidelsen eller sygdommen medfører et længerevarende sygdomsforløb (kategori 3).
Men jeg synes stadigvæk det med Match er noget tænk at gå ud fra at flok der syge er dårlige sociale mennesker HJÆLP at sætte folk i sådan kasser FØJ

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 22:22   #67
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
futtefreja er ny på vejen
Hej Schmidt.

Ja her giver jeg dig ret.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 11:28   #68
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
privat aktør

Har fået en mail fra hende der er min sagsbehandler nu, med at hun har prøvet at ringe flere gange med jeg ikke har taget den, om jeg ville ringe hende op.

Må lige sige at jeg havde da godt set at der var en der havde prøvet at ringe flere gange men der var indet nr, og jeg kan altså ikke bare tage en til der skal jeg først sætte hjælpemiddeler til.

Men jeg fik da ringet på hendes nr i morges, må lige sige at hun virker nu ok, og hun kunne da godt forstå at jeg ikke bare kunne tage en tlf det havde hun bare ikke lige tænkt på, så vi aftalte at fremover forgår det på mail så har jeg også alt på skrift

Det hun ville fortælle er at de ikke må bruge Castberggård, så hun sagde at det bliver plan og handling, og hvis jeg siger ja bliver mine sygedagpenge forlænget......så det ser jo ud som om at jeg bliver nød til at sige ja, jeg kender ikke noget til plan og handling har været inde på en tråd hvor der blev skrevet lidt, der var også et link til dem, men desværre kunne jeg ikke komme ind på hjemmesiden.

Er der nogle der kan fortælle lidt om stedet? både hvordan de er og hvordan deres rum er jeg tænker på rumklang og sådan.

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 12:37   #69
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 17
velcro er ny på vejen
Min veninde trak også Plan og Handling som anden aktør. Så vidt jeg forstod på hende holder de til flere steder rundt om i København. Det ene sted sad hun og ventede i et lokale som ellers rummede journaler stablet i kasser. Hun har beskrevet at det virkede lidt skødesesløst, og at hun håbede at hendes egne personlige data ikke endte i en af rodekasserne.

Hun var først tilknyttet en jobkosulent der skulle finde et sted hvor hun kunne afprøves. Min veninde har et handicap der blandt andet indebærer at hun har hjemmehjælp der hjemme - et faktum som jobkonsulenten var bekendt med. Men gud hjælpe mig om jobkonsulenten alligevel ikke forslog rengøringsarbejde!!!!!!!!

Efter at Plan og Handling i 3 måneder forgæves havde søgt efter et egnet sted for afprøvning, endte det med at min veninde blev bedt om at bruge sit netværk og selv finde en arbejdsplads hvor hun kunne blive afprøvet. Og sådan blev det.

Midt i forløbet skiftede hun jobkonsulent, da den første hun var tilknyttet blev fyret. Så i det mindste render du ikke ind i hende.

Jeg læste senere Plan og Handlings afsluttende konklusion på arbejdsprøvningen, og synes den var ret intetsigende. Har læst flere af den slags konklusioner fra andre aktører.

Jeg vil foreslå at du på forhånd kontakter Plan og Handling, og fortæller at du har et hørehandicap, og det er vigtigt at samtaler kan foregå i et egnet lokale. Hvorfor ikke bare tage det første skridt og stil betingelserne. Måske er det også med til at Plan og Handling får større forståelse for dine problemstillinger.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2009, 13:51   #70
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej velcro

Ja så ved jed da lidt om det hmmmm synes nu ikke det lyder for godt, så jo jeg vil helt klart tage dit råd til mig og selv kontakte dem, jeg har også lige skrevet en mail til fagforeningen, så de ved hvad der sker.

fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smidt ud misse Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 13-02-2013 13:28
Smidt ud af samfundet. emspower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 05-01-2012 10:37
Smidt ud af sygedagpengesystemet. doggerbanke66 Alt det andet 86 28-09-2011 11:03
Gravid smidt på kontanthjælp Risa Politik og Samfund 1 07-11-2009 16:12
Smidt på kontanthjælp???? Odenseaneren Politik og Samfund 1 16-12-2008 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension