K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2009, 14:08   #61
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Både min sagsbehandler, og hendes teamchef, kan slet ikke forstå det, for de siger at det var en helt klar sag jeg havde.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2009, 09:31   #62
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Glædelig 3 søn. i advent til jer alle

Glædelig 3 søn. i advent til jer alle


Jeg var lige på luretogt på min kommunes hjemmeside, og fandt dette her:


Førtidspension:
Der er fra oktober til november kommet 30 nye førtidspensionister.
Der var i budgettet forventet, at der ville være 899 førtidspensionister
ved udgangen af november, det reelle tal er 922, hvilket er 21 personer
mere end forventet i budgettet. Det forventes derfor, at der kommer et underskud på ca. 700 t. kr. på området.


Så nok derfor de gav afslag, på at lade min § 18 gå videre


Nå nu er det jo imorgen man. kl. 12 jeg skal til samtale, med 2 fra pensionsnævnet, med min § 17,
så nerverne, er ved at komme godt frem, sad i flere timer igår, og "Highlightede" de ting i min sag, jeg ville ha snakket om, på mødet,
og har fået min mor til at tage med mig,
men puha jeg er nervøs.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2009, 18:33   #63
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tak og god 3 søndag i advent i lige måde, det bliver spændende i morgen, bare tag det roligt og prøv at slappe af så meget du kan.

Held og Lykke.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2009, 06:36   #64
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Enteneller takker mange gange.

og ja vil gøre mit bedste, for at slappe af,
men tror nu ikke jeg vil kunne det
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2009, 11:16   #65
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Nå har lige været nød til at aflyse samtalen idag, da min mor her tilmorgen, blev indlagt med en blodprob, så er slet ikke istand til at tage afsted, men de var da søde på kommunen, og vil sende mig en ny tid.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2009, 06:53   #66
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Hold da op, det var noget af en ****e dag igår, og resten af jule tiden tegner bestemt ikke særlig godt. Da vi var på hospitalet, og besøge min mor igår, blev jeg kaldt ind til samtale med lægen, og hun fortalte, helt uden at pakke noget ind, vi har fundet sprædning af kræft i din mors hjerne, og hvis hun for problemer med at trække vejret, vil hun IKKE, blive lagt i resperator, eller hvis hun får hjertestop, vil hun ikke blive genoplivet. Det var en hår en at få smidt i hovedet, for tidligere på dagen, havde jeg fået afvide af en anden læge i tlf. at hun allerede var i bedring.


Der var ingen, ikke engang hende selv, viste hun havde kræft, det eneste vi viste hun fejlede, var helt nedslidt ryg, hvor hun mangler brusk, i rygsøjlen, og for 4 år siden havde hun en blodprop i hjernen, som hun kom sig helt over, da hun var hos os i fredags, var hun helt som hun plejer, lidt forkælet, men ellers helt frisk.

Jeg havde taget mine børn, med op til deres mormor på sygehuset, for havde jo fået afvide hun var i bedring, så da vi kom derop og så, hun ikke kunne snakke, havde slanger ud alle vegne, lå i dialyse, og blikket flakkede rundt, hun var helt grå/gul i ansigtet, det var bestemt ikke det jeg ville ha haft mine børn skulle se, jeg har dog ikke fortalt dem, hvad lægen sagde, men hvordan hulen, skal jeg kunne blive ved at gemme det får dem, når jeg selv, kan bryde sammen hvornår det skal være, ja har faktigst ligget og hylet hele natten. Jeg kan slet ikke se nogen mening med det hele lige nu, er jo også selv syg, og alene med mine børn, og kæmper med kommunen, og nu skal ha den her og tænke på også, mig og min mor, havde et rigtig godt forhold, næsten som venninder, min storesøster, har ligeud sagt, hun ikke gider vores del af familien, da hun ikke orker at kigge på syge folk, min storebror (ham der skal komme på torsdag) er sådan en type, der altid selv har det meget værre, end alle os andre, selv når han er rask, så stor helt alene med det her nu.


Ja og har jo også oveni et sygt barn, min søn.

Sidst redigeret af MorWettendorff; 15-12-2009 kl. 06:56.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2009, 09:08   #67
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Åh nej sikke en omgang, jeg bliver helt ked af det på dine vejne.
Jeg har selv været igennem det, du er i nu, min far døde af kræft i januar 04, han blev syg et års tid før, de kunne helt finde ud af hvad han fejlede, beskeden om at han havde kræft fik vi først d. 12 dec.

Du har brug for alt den hjælp og støtte du kan få og det skal være nu, du skal ikke stå alene med det her.
Hvis dine søskende ikke kan hjælpe, må du have noget andet familie eller venner der kan træde til, men du er nød til at sige højt at du har brug for hjælp.
Sørg for at der er nogen sammen med dig, når du skal fortælle dine børn det, nogen der kan træde til hvis du bryder sammen.

På den afd din mor er på, kan du også fortælle at du har brug for hjælp, de kan så hjælpe til at du/i kan komme til at snakke med en psykolog evt fra kræftens bekæmpelse.
Du kan også kontakte din læge, han kan så hjælpe dig videre, prøv evt også at snakke med din sagsbehandler, synes at have hørt at de har pligt til at hjælpe i en krise situation.

Jeg kan godt forstå hvis du ikke kan se meningen med det hele lige nu, det er heller ikke sikkert der er en mening med det, men tag en dag af gangen og græd du bare, alt hvad der passer dig, det har du ret til, det hjælper og det er kun et sundhedstegn.

Jeg håber sådan at der er nogen der vil træde til og hjælpe dig, det er ikke altid dem man regner med, nogle gange kommer hjælpen fra en uventet kant og husk og tage imod den.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2009, 10:08   #68
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Sender dig mange tanker. har ingen trøstende ord som hjælper.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2009, 11:28   #69
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 17
Suncil er ny på vejen
Sender dig et stort Der er vist ingen ord, som jeg kan trøste med.

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2009, 06:11   #70
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Tak for jeres kram og trøst, den har jeg virkelig brug for. Jeg har kontaktet min moster, som jeg ellers ikke har meget kontakt til, hun hjælper så lidt, men er jo begrændset hvad hun kan, men hun ville ringe til både min søster og min bror, og give dem en opsang, for de havde begge skrevet en sms til mig igår, hvor de begge sagde ligeud, at de ikke ville blandes ind i det, men er s** da også deres mor.

Nå men jeg gør hvad jeg kan for at klare mig, og mine børn, og alle samtalerne med lægerne ang. mor, og græder når børnene er i skole, og når de sover.

jeg fik også kontaktet ppr, og den psykolog som har min søn, frarådede, at jeg fortalte børnene, hvor slemt det stod til, da han ikke ville kunne klare det knæk, på nuværende tidspunkt.

Sygehuset kunne ikke hjælpe mig, det havde de ikke resourser til.

Ang. venner jeg kan snakke med om det, er der næsten ingen tilbage, har dog et par gode venninder, men begge 2, har høje butik stillinger, så lige nu vil jeg ikke give dem, mere at tænke på, da de jo har travlt iforvejen pga. julen.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu tager jeg chancen og spørger jer! ladytass Alt det andet 25 11-06-2013 11:55
Hvordan er chancen for Ftp. Nana M Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 29-01-2013 16:05
hvor stor chanche har jeg til at faa ftp zwinky At søge førtidspension 50 08-05-2011 00:48
Chancen for førtidspension Fuffi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 51 18-09-2010 13:36
hvor stor mulighed for fp mc07 Alt det andet 51 11-09-2009 15:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension