K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2009, 23:15   #51
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja ikk, jeg har sendt Sjann en email og håber hun kommer og fortæller hvordan det går.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 18:10   #52
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja ikk, jeg har sendt Sjann en email og håber hun kommer og fortæller hvordan det går.
Har du hørt fra hende?
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 18:21   #53
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nææææ, men jeg skrev sådan set også bare, om hun kom herind og fortalte hvordan det gik, jeg skrev her fra k10, så ved ikke om hun kan se min mailadresse...hmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 15:48   #54
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
heisa med jer igen Lige idag har min sagsbehandler ringet og sagde at hun havde lige et par spørgsmål ang.min sag til pension og hun sagde at det skulle på møde på mandag og hun ville så ringe tirsdag men ellers har jeg ik hørt noget overhovet , og ikke hende der ringede men en anden jeg havde sagde til mig at 12½ time skulle man havde ellers var det umuligt at få flex, jeg har jo gået i 19 måneder nu uden at være i arbejde , så måske der nu kommer en ende på sagen men vel nu se det før jeg tror det . men skriver når jeg hører noget og ejjj det er dejligt at der er nogle der tænker på en knussss sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 16:30   #55
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sjann Se meddelelser
heisa med jer igen Lige idag har min sagsbehandler ringet og sagde at hun havde lige et par spørgsmål ang.min sag til pension og hun sagde at det skulle på møde på mandag og hun ville så ringe tirsdag men ellers har jeg ik hørt noget overhovet , og ikke hende der ringede men en anden jeg havde sagde til mig at 12½ time skulle man havde ellers var det umuligt at få flex, jeg har jo gået i 19 måneder nu uden at være i arbejde , så måske der nu kommer en ende på sagen men vel nu se det før jeg tror det . men skriver når jeg hører noget og ejjj det er dejligt at der er nogle der tænker på en knussss sjann

Skønt med en tilbagemelding, sjann!!!

Kan din sagsbehandler ikke lige gentage det med de 12½ time til pensionsteamet i København? For min arbejdsevne er på 7-8 timer pr. uge men jeg får alligevel afslag på pension og skal ud i fleksjob (hvis det altså er muligt at finde et hvilket de fleste siger ikke kan lade sig gøre i praksis).

Nå, men håber at du lige vil holde os opdateret når du ved noget mere! Vi krydser ihvertfald fingre for dig!
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 18:28   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åååh, det var rart at høre fra dig! Nå men så krydser vi fingre for at der så sker noget NU eller lige om hjørnet!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 19:24   #57
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
hej Hobbitten ---ja jeg skulle også i flexjob men de kunne ikke finde noget , jeg har været i 2 arbejdsprøver en i 10 uger før jeg blev opereret og der fandt de ud af at det var 8,3 timer om ugen det var jo dem selv der satte grænsen ,og så var jeg ude i en bankohall i 4 dage efter jeg var blevet opereret og der sagde min sagsbehandler at jeg skulle holde da jeg fik mere ondt af det , og nej jeg tror ikke de kan finde 7-8 timer i ugen til dig men jeg håber det .og utroligt at man er visateret til det timeantal det er hel ude i hampen knuss sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 13:32   #58
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
heisa igen
Ja nu blev jeg ringet op af min sagsbehandler og hun sagde at de søgte pension til mig , så jeg ville få et brev sidst på ugen, og hun sagde at jeg kunne komme til høring eller hvad det nu hedder ,men det var ikke nødvendig for beslutningen var taget . så venter med længsel , og hun sagde at iløbet af 1 uge til 14 dage fik jeg besked. Så hun trode at d 1-12 var jeg pansonist . men man ved jo aldrig det er jo kommunen og der tror jeg ik på en disse før jeg ser det, men man har jo lov at håbe knuss sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2009, 15:47   #59
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
heii igen ja så fik jeg brevet i dag overskrift Partshøring i forbindelse med rejsning og tilkendelsen af førtidspension i henhold til lov om social pensioner
og så står der lidt længere mede Hvis du har kommentar eller rettelser til akterne, har du 4 hverdage efter modtagelsen af dette brev til at kommenter oplysningerne , hvis kommunen ikke inden for fristen modteger en mundtlig eller skriftlig kommentar fra dig vel sagen blive rejst d 26-10-09 hhmm var det ik igår -- men måske det hele er afgjort på forhånd . nu må jeg heller få den skrevet under og op med den tør ik sende den jeg vel havde en kvitering på den er afleveret , knuss sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2009, 15:37   #60
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
Heiiii
ja så fik jeg pension wwwweeeee
gældene fra d 1-11 . så nu har jeg en stak papir jeg lige skal læse igemmem,men bare det der du er tilkendt førtidspension , så har lidt svært med at få armene ned lige nu knuss sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension