K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2007, 19:29   #51
sandsigersken
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
sandsigersken er ny på vejen
RE: hejsa

Kæmpede selv i 4 år, før jeg fik min førtidspension på grund af piskesmældslæsion. så kender godt problemet.
Har du nogen spørgsmål til mig,så sende besked via min kontaktside på (link fjernet af Admin Saturn). Jeg har været gennem møllen og svarer gerne på hvad jeg kan
hilsen heidi

EDIT/link fjernet. Kære Heidi, her stiller vi spørgsmål og besvarer dem på åbent forum. Kontakt Hejdien for info omkring linkreglerne på k10.dk
sandsigersken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2007, 19:50   #52
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

jeg ville da gerne læse din hjemmeside men når man klikker på linket så kommer der ikke noget ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2007, 20:46   #53
Kongefugl
Føler sig hjemme på K10
 
Kongefugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2006
Indlæg: 37
Styrke: 19
Kongefugl er ny på vejen
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

Hej Stella

Der mangler et S i .......... sæt det ind så kan du/vi læse siden

Kongefugl

EDIT/link fjernet p.g.a. opfordringen til at besvare spørgsmål via den pågældende hjemmeside. Her på K10.dk stiller vi og besvarer spørgsmål på åbent forum.
__________________
"Sig aldrig nej af stolthed og aldrig ja af svaghed."
Spansk ordsprog
Kongefugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2007, 21:58   #54
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 19
Kaftbyen er ny på vejen
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

ja..og jeg har brug for kommentare.. til det jeg har skrevet lidt længere oppe..
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2007, 14:02   #55
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

Saftbyen he he ...

Tålmodighed er ikke din stærke side

jeg har godt læst det og syntes det er fint , det eneste du nemmelig kan gøre nu er at holde kommunen til ilden og som du jo allerede er i gang med vis dem at du ikke finder dig i noget som helst...

Love og regler er til for at blive holdt og det gælder for myndigheder som for borger ...

så godt gået
  Besvar med citat
Gammel 15-07-2007, 15:45   #56
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 19
Kaftbyen er ny på vejen
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

Ja, så skete det... jeg fik et trusselsbrev fra Kommunen...

så noget med oplysingspligt... man skal underskrive en gang om året, øhhh.. nu det ligesom om at det er 1½ år siden jeg sidst var i fleksjob... så hvorfor får jeg først det nu.. ?? og lige efter jeg har klaget over deres behandling af min sag..??

jeg syndtes det er underligt.. og min Mor der har gået på ledighedsyddelse i 3 år har aldrig fået sådan noget..!! så syndtes det er mystisk...

og i forbindelse med at jeg trak nogle penge ud af mit hus, ringede jeg til Kommunen og fortalte dem det,, for en 14 dage siden og den jeg snakkede med der, sage at det var de liglade med og jeg hade ikke oplysingspligt over for dem, nu der jeg gik på ledighedsyddelse..

Så jeg fatte ikke hvorfor de har sent det til mig ??..
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2007, 20:00   #57
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

Vedr. Oplysningsskema.

Det eneste Du skal/behøver at udfylde på et skema om oplysningspligt er: hvorvidt Du har indtægtsgivende arbejde eller anden indtægt. Alt andet på et såkaldt oplysningsskema har kommunen INGEN ret til at få af vide hvis Du er på ledighedsydelse.
Dine ejerforhold af hus, bil, båd m.m. og Dine formueforhold har kommunen ingen ret til at snage i, da udbetalingen af ledighedsydelse er formueubestemt.

Har selv prøvet det, og da jeg afkrævede kommunen et lovgrundlag hold de op med at skrive til mig. I øvrigt efter jeg havde fået skemaet retur 3 gange, med besked om at udfylde de manglende punkter.

Randi

Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2007, 22:03   #58
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

saftbyen alt hvad randi skriver er rigtigt nok også, ledighedsydelse er uafhænig af dine formueforhold..

Hvis jeg var dig så ville jeg dog gå med liv rem og seler mht kommunen og her tænker jeg ikke mindst på den kamp du er igennem med dem lige pt, lad dem endelig ikke få noget at hænge deres hat på ...

Det du kan gøre er at skrive som randi også har gjort hvor du afkræver kommunen et lovgrundlag for at de forlanger disse oplysninger og hvad disse oplysninger skal bruges til ...

Hvornår skal skemaet være retur ??

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 16-07-2007, 14:15   #59
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 19
Kaftbyen er ny på vejen
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

uha... jeg er så ........!!!!!!!!!

nå men jeg har d.d. snakket med beskdifelseankenævnet og de giver mig ret i det med at, de ikke må overskride de 4 uger.

for de de er jo ikke igang med noget.... det fremgår ivertefald ikke af brevet.... som det så skulde hvis det var tilfældet.

min Kommune er sgu så fulde af løjn konstant, det er utroligt....


nu jeg glad igen, nu ved jeg at Kommunen er ude hvor de ikke har fiske kort til !!
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2007, 15:13   #60
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: man er den sidste.. der får det athvide..

nu jeg glad igen, nu ved jeg at Kommunen er ude hvor de ikke har fiske kort til !!

det er nemlig rigtigt...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Sidste nyt !!!! brøkpensionist Politik og Samfund 5 08-10-2010 22:30
Min sidste dag :) Helle Smith Dit og Dat 23 03-08-2010 13:17
Sidste nye. Mella Midlertidig Førtidspension 14 20-08-2008 07:09
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension