K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2013, 21:20   #51
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
Jeg ville næsten ønske, at nogen anonymt meldte mig for ikke at være reelt enlig... det ville jo betyde, at der efter deres observationer indfandt sig en person af kvindekøn her i mit hjem med jævnligt mellemrum. Det ville da være en glædelig overraskelse set fra min side af.

Hmm, det gør der faktisk også. Faktisk kommer der en meget smuk kvinde her hver uge. Ganske vist om formiddagen, så de fleste opdager det nok ikke. Det er så ikke en kæreste (I wish!), men min hjemmevejleder.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 02:11   #52
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Og fuldstændig som Web og Gentle, er der ingen af kommunens ansatte der nyder at have mig til møder - hvis nogen skulle være i tvivl.
Ha ha, det hold er jeg vist også med på.

Jeg havde en super strid sb (en rigtig bitch), men hun skulle have bisidder med når hun skulle have møde med mig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 02:22   #53
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Jeg ville næsten ønske, at nogen anonymt meldte mig for ikke at være reelt enlig... det ville jo betyde, at der efter deres observationer indfandt sig en person af kvindekøn her i mit hjem med jævnligt mellemrum. Det ville da være en glædelig overraskelse set fra min side af.

Hmm, det gør der faktisk også. Faktisk kommer der en meget smuk kvinde her hver uge. Ganske vist om formiddagen, så de fleste opdager det nok ikke. Det er så ikke en kæreste (I wish!), men min hjemmevejleder.
Der findes også en del mænd der ''lejer'' sig en sød kvinde et par gange om ugen - og så er han da nok ikke reelt enlig ifølge kommunen, eller er han??

Hvis jeg fx bliver anmeldt - så kan jeg vel i princippet bare sige, at jeg får besøg af en gigolo, gerne den samme, og rigtig gerne ofte
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 03:24   #54
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Jeg kan jo nok ikke sige så meget, når mit kæresteforhold står alle steder.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 12:56   #55
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
hvad hvis man er løs på tråden og er sammen med en ny mand hver uge, skal de så alle splejse om at forsørge en

ej det sku for latterligt, og de naboer der melder er da for smålige, jeg tænker karma, de må selv blive ramt af noget... jeg ville aldrig melde nogen, med mindre der var børn der blev slået eller lign. Men om folk har kærester rager da ikke mig!
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 13:58   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er jo også syge sørgelige mennesker der ikke har andet at gå op i, end hvem der nu gør hvad med hvem, hvornår og hvorfor. Almindelige mennesker med noget der bare ligner dét at have et spændende liv selv, har slet ikke øje for den slags...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 14:23   #57
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg har haft en genbo, en ældre, enlig dame, der havde for vane at melde andre beboere herude til kommunen for socialt bedrageri - når de ikke gad gå med hendes hund mere... Der var specielt én beboer herude, det gik ud over, men ingen kunne vide sig sikker...

Til sidst kunne kontrolgruppen genkende hendes håndskrift. Men da de jo skulle følge op på anmeldelserne, blev det efterhånden en joke mellem kommunen og de "fast anmeldte", at de skulle have deres egen kaffekop i skabet, og de kommunalt ansatte ville da give kage næste gang...

Var totalt til grin. Og dog...! Også én af grundene til, at alt det anonyme stikkeri, gør mig godt sur. Folk og kommunerne har bedre ting at tage sig til, end at hoppe og danse efter giftige borgeres anonyme stikkeri...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 19:14   #58
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
tænker også det primært må være ældre mennesker der angiver andre, men det er måske en fordom, kan bare ikke forestille mig så mange unge gider gå op i den slags
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 19:17   #59
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lavt lønnede og andre på overførselsindkomst er de værste....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 19:20   #60
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
tænker også det primært må være ældre mennesker der angiver andre, men det er måske en fordom, kan bare ikke forestille mig så mange unge gider gå op i den slags
x kærester skulle være de allerværste til, at angive enlige mødre, deres børns mor, og det gør de for at få hævn..
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Uddannelse forbudt! men.... mukke Alt det andet 5 10-06-2012 14:18
At arve på kontanthjælp er forbudt Birkes-musen Alt det andet 12 14-02-2012 23:23
Kærlighed på førtidspension ? sluxx Alt det andet 10 26-07-2010 11:58
Karen J. vil lovgive om kærlighed Stella Politik og Samfund 9 15-04-2008 12:09
Adgang forbudt for handicappede!!!! zuza Politik og Samfund 0 07-04-2008 12:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension