K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2013, 23:13   #51
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja det kan nu lykkes uanset hvordan og hvorledes man så end gør det eller ikke gør det...

Personligt har jeg efter min sidste kæreste valgt at det fis gider jeg ikke mere at bruge min tid på...jeg gad simpelthen ikke....

Jeg er helbredsmæssigt mere eller mindre begravet herhjemme....så man skulle jo mene at jeg ville have held med at jeg ikke gad kærester mere....

Meeeen....selv om man sidder herhjemme og ikke gør noget som helst....ja endda har frivilligt valgt det fra.....ja så viser det sig at man godt kan blive ramt alligevel....

Jeg har aldrig haft problemer med at finde en partner....meeen det har som regel været når man har været ude eller haft lyst til det.....

Men jeg har da fundet den sødeste, smukkeste, dejligste kæreste og det ved at sidde begravet herhjemme....og nej det har ikke været igennem datingssites for jeg gad jo ikke have en kæreste......så det kan lade sig gøre...måske det er nemmere når man ikke leder efter det...for så komme de og spænder ben for en
Tjaaaaa, jeg ved sku ikke. Men kærlighed er heller ikke en videnskab der kan udregnes, hehe.

Som regel kommer den bare ja. Men med mit sociale overskud, så gemmer den sig nok uden for hoveddøren.

Mit største problem har altid været, at give en anden lov til at gå hele vejen, og blive en partner. Jeg har ikke haft det godt med når det kom tæt på. Og har rigtig ofte trukket mig.

Men uanset hvilken vej kærligheden nu finder, eller ikke finder. Så har den det med at selv melde sig på banen. Det vil jeg medgive.

Det ville da være dejligt at kunne slå sin kriterie knap fra i hvert fald. Det ville gøre det noget lettere for den, at slippe igennem nåleøjet

Sidst redigeret af Thomas1981; 27-02-2013 kl. 23:18.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:24   #52
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 68
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja der kunne måske gemme sig nogen uden for det man lige tror man vil have det bedst med...

Men man gør det jo hver især på den måde man har det bedst med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:31   #53
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja der kunne måske gemme sig nogen uden for det man lige tror man vil have det bedst med...

Men man gør det jo hver især på den måde man har det bedst med...
Det tror jeg helt sikkert også der kan. Og det er lige præcis det jeg har oplevet. En gang til en fest, en anden gang på et kursus. Hvor jeg aldrig havde tænkt over det, før jeg faldt i snak, og lærte dem at kende
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:32   #54
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, det med kærligheden plejer som bekendt at komme når man mindst venter det
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:35   #55
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Hvis man så kan leve med forsørgelsespligten Så er vi tilbage ved start, haha.

Ej, er alt det andet der. Så bliver det nu aldrig penge der skal ødelægge det for mit vedkommende

Men derfor må de stadigvæk gerne afskaffe den regel
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:50   #56
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja puha forsørgerpligten, den ødelægger sgu da lidt af morskaben. Men hey, hvis jeg skal have en kæreste, så tror jeg som det ville fungerer meget godt med egne lejligheder, med mindre det selvfølgelig blev så hot, at jeg med glæde ville tage forsørgerpligten med, bare jeg kunne være sammen med ham.

Men jeg tror faktisk på, at et forhold kan blive endnu bedre af at være lidt på afstand af hinanden, at virkelig glæde sig til at kunne ses og være sammen igen og lave spændende ting sammen ude, såvel som hjemme

Så må kommunetosserne sgu bare ligge med en kalender ude i hækken og tælle overnatninger
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 23:54   #57
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja puha forsørgerpligten, den ødelægger sgu da lidt af morskaben. Men hey, hvis jeg skal have en kæreste, så tror jeg som det ville fungerer meget godt med egne lejligheder, med mindre det selvfølgelig blev så hot, at jeg med glæde ville tage forsørgerpligten med, bare jeg kunne være sammen med ham.

Men jeg tror faktisk på, at et forhold kan blive endnu bedre af at være lidt på afstand af hinanden, at virkelig glæde sig til at kunne ses og være sammen igen og lave spændende ting sammen ude, såvel som hjemme

Så må kommunetosserne sgu bare ligge med en kalender ude i hækken og tælle overnatninger
Ja det tænker jeg nemlig også Helene.

Jeg ved godt nok ikke om tiden er rendt fra mig, altså med om jeg idag ville kunne klare det hver dag. Ikke i forhold til forsørgelsespligten så meget. Men at have min egen hule, og hun sin. Den tror jeg mere og mere er den realistiske.

Dog er det ikke til at vide, før jeg står i situationen. Heldigvis kan man jo prøve til, uden at rykke teltpælene op fra dag 1
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 00:04   #58
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, men i følge kommunen er 6 mdr ALT RIGELIGT!! Og det er det jo så bare ikke.

Der er mange mennesker der bare godt kan lide at bo hver for sig, selvom de er i fast forhold. Og det synes jeg kommunen skal acceptere.

Og det er rigtigt, det er også dejligt at have sin egen lille hule, sin egen dør og et dejligt frirum. Tror det er vigtigt når man har nogle problemstillinger med psyken at man kan lade batterierne op på den måde der passer én bedst, og være lidt alene når man gør det....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 00:16   #59
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Det er nemlig det lige præcis det, for psykisk vil jeg alle dage have brug for helt ro, i et eller andet omfang. Hvor alt bare lige kan falde helt ned igen.

Også så det ikke går udover modparten, hvis man nu bliver lidt gnaven når der ikke er ro til at være sig selv lidt

Sidst redigeret af Thomas1981; 28-02-2013 kl. 00:20.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 01:19   #60
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja det kan nu lykkes uanset hvordan og hvorledes man så end gør det eller ikke gør det...

Personligt har jeg efter min sidste kæreste valgt at det fis gider jeg ikke mere at bruge min tid på...jeg gad simpelthen ikke....

Jeg er helbredsmæssigt mere eller mindre begravet herhjemme....så man skulle jo mene at jeg ville have held med at jeg ikke gad kærester mere....

Meeeen....selv om man sidder herhjemme og ikke gør noget som helst....ja endda har frivilligt valgt det fra.....ja så viser det sig at man godt kan blive ramt alligevel....

Jeg har aldrig haft problemer med at finde en partner....meeen det har som regel været når man har været ude eller haft lyst til det.....

Men jeg har da fundet den sødeste, smukkeste, dejligste kæreste og det ved at sidde begravet herhjemme....og nej det har ikke været igennem datingssites for jeg gad jo ikke have en kæreste......så det kan lade sig gøre...måske det er nemmere når man ikke leder efter det...for så komme de og spænder ben for en
Det er bare super godt for dig Web!

Men alt det der med, at det kommer når man mindst venter det eller når man ikke gør noget for det...
Jeg syntes jeg har prøvet alt/været i alle situationerne og alligevel er der ikke sket en skid (jo, jeg er blevet afvist en del når jeg selv har været "aktiv"). Så når alle tingene er "afprøvet" hvad gør man så?
Nå, nu skal jeg så alligevel på en date her d. 8., men, som sædvanlig, så er det en underlig følelse at gå ind til når man ved, at sandsynligheden taler for at man igen bliver afvist af de sædvanlige grunde.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
økonomi ftp, med samlever. Emma79 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-09-2011 09:31
for høj samlever indtægt pinballs Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 30-06-2011 18:12
pensionst med samlever på su de4aks Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-09-2010 12:46
Samlever indkomst??? ca83 Alt det andet 6 02-08-2010 11:26
Samlever indkomst custer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 30-07-2010 12:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension