K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2011, 20:49   #51
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
futtefreja er ny på vejen
hej

sikken dog en situation at stå i.

kommunen har nu fået udtalelser fra gl. skoleog sfo, tror de vil indhente nye fra den nye skole og sfo. hvis disse er lige så fine, tror jeg ikke du skal være nervøs.
da du jo har et barn i fin trivsel m.m.
jeg vil krydse fingre for dig, at alt ser lysere ud for dig og din datter og håber at alt bliver til din fordel.

mange tanker til dig og et kærlig
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2011, 22:45   #52
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Tak for jeres svar.

Jeg syntes, at kommunen skulle bruge deres ressourcer på de børn du nævner, der ikke trives.
Og så er det jo ret sent, at komme, når barnet ER meldt ud af skole/sfo og nu er startet et NYT sted, hvor det tydeligvis trives.
Så må man jo tage hånd om barnet og lytte til moderens opråb, imens det står på, i stedet for at komme bagefter og opdigte ting.
Det er jo tydeligt for ALLE, at hun bare ikke kunne trives på sin første skole.
Er det så unormalt ?!
Masser af børn flytter skole, pga. mistrivsel.
Og hvad har min tilstand med min datters oplevelser i skolen at gøre.
Øhhhh....
Min datter startede på den nye skole April 2010.
Nu er det snart Marts 2011.
Siden hun skiftede skole, har hun haft det fantastisk, og ligger i toppen af sin klasse rent fagligt og har masser af venner.
Hun har tillid til de voksne og trives.

Hun har jo den SAMME mor, jeg er ikke blevet skiftet ud.
Om min situation er den samme, jeg er stadig syg og ikke i bedring.
Faktisk har jeg fået det langt VÆRRE, så hvis min tilstand påvirker min datter, skulle hun jo have det på SAMME måde el. endnu værre, på den nye skole.
Det har hun IKKE, tvært imod = det er ikke noget med MIG eller ting der sker i hendes hjem, at gøre, det var den gamle skole/sfo.
Så HVORDAN kan alt det her, have noget med min situation vedr. Jobcenter og Psykiater at gøre ?

Hvad er egentlig problemet her ?!

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 22:15   #53
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
[QUOTE=MM73;152167]Åh ja...

Jeg føler mig egentlig også lidt alene herinde, under min tråd, er der egentlig nogle der læser her ?!
Andre end My2
Eller ved i bare ikke HVAD i skal sige ?!

JEP! Jeg læser det du skriver, hver gang jeg logger på k10 :-) Jeg har nemlig gjort det til en vane, først at gå ind på min egen profil og se statastik, så kan jeg nemlig følge op , på de tråde jeg har tilmeldt mig, hvis der skulle være tilføjet noget i de pågældende tråde.

Jeg har valgt denne metode, fordi jeg opdagede, at jeg havde en tildens til, at springe over i en ny tråd og svare der og så "glemme" dem jeg havde gang i. Det syntes jeg egentlig ikke var fair over for den, som startede tråden og som måske sad og ventede på svar. Naturligvis er ingen altvidende ;-) og når trådstarter ikke svare retur, tager jeg det som et udtryk for, at trådstarter ikke har flere spørgsmål eller, at ingen har flere oplysninger at bidrage med.. oo så er det okay, at hoppe videre, syntes jeg.

Jeg skal for god ordens skyld lige indskyde, at de sidste indlæg du har skrevet, har jeg endnu ikke besvaret, fordi mine ressourcer lige pt. er ret begrænsede.

Men jeg lover at besvare dem, når mine fingere ikke gør så forbandet ondt ...
:

kram: M2y.. som håber det er okay ?
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 28-02-2011 kl. 22:23.
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 12:39   #54
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
[QUOTE=maybeline2you;152508]
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Åh ja...

Jeg føler mig egentlig også lidt alene herinde, under min tråd, er der egentlig nogle der læser her ?!
Andre end My2
Eller ved i bare ikke HVAD i skal sige ?!

JEP! Jeg læser det du skriver, hver gang jeg logger på k10 :-) Jeg har nemlig gjort det til en vane, først at gå ind på min egen profil og se statastik, så kan jeg nemlig følge op , på de tråde jeg har tilmeldt mig, hvis der skulle være tilføjet noget i de pågældende tråde.

Jeg har valgt denne metode, fordi jeg opdagede, at jeg havde en tildens til, at springe over i en ny tråd og svare der og så "glemme" dem jeg havde gang i. Det syntes jeg egentlig ikke var fair over for den, som startede tråden og som måske sad og ventede på svar. Naturligvis er ingen altvidende ;-) og når trådstarter ikke svare retur, tager jeg det som et udtryk for, at trådstarter ikke har flere spørgsmål eller, at ingen har flere oplysninger at bidrage med.. oo så er det okay, at hoppe videre, syntes jeg.

Jeg skal for god ordens skyld lige indskyde, at de sidste indlæg du har skrevet, har jeg endnu ikke besvaret, fordi mine ressourcer lige pt. er ret begrænsede.

Men jeg lover at besvare dem, når mine fingere ikke gør så forbandet ondt ...
:

kram: M2y.. som håber det er okay ?
Det er helt fint, don't worry, du skal passe på dig selv (ingen andre gør det for dig)
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 12:43   #55
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Kiggede i min altid "angstfremkaldende" postkasse...
For første gang i alt det her, ser jeg ellers FREM Til brev fra kommunen + Intact.

Næææææææææææææææh !!!

Ekko af tomhed fra postkassen !

Ingen aktindsigt fra hverken Furesø kommune eller INtact, Hillerød...

Nu er det ellers d. 1 Marts, de skulle have ligget der igår..

18 Feb. = 28 Feb, så vidt jeg kan regne

Er jeg overrasket ?
Egentlig ikke..

Men sjovt nok, kan de godt skrive, når det er MIG der skal stå til ANSVAR for noget..
Og så er svarfristen også ret kort, hvis ikke den er promte!

Hav en smuk dag alle sammen
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 22:29   #56
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Unhappy

Posten var åbenbart kommet sent idag!

Da jeg havde hentet min datter, lå der en tyk hvid kuvert fra INtact, Hillerød.

WAUuUUuuU

Den skulle jeg så aldrig have haft åbnet..

Jeg kan dokumentere, at det er korrekt hvad jeg hele tiden har sagt, at psykiateren HAR rettet i min test, så jeg har fået høj score ved de 6 forskellige personlighedsforstyrrelser.
En af de HØJE score, var bl.a. ved : Depressiv.
Dette har ingen bidt mærke i, eller prøvet at behandle, i stedet kan jeg læse, at de samt min sagsbeh. er trætte af, hele tiden at skulle skærpe og opridse reglerne for mig, fordi jeg vedvarende melder afbud, pga. manglende energi/overskud og sygdomme.
Igennem HELE forløbet, gentagne gange, har gjort opmærksom på, at jeg psykisk har det dårligt, udover det fysiske.
Flot!

Jeg finder bl.a. ud, at det er min EGEN læge, der er den, der NÆGTER at udskrive morfin,selv om INtact's smertelæge, kontakter ham 2 gange vedr. dette.
Nu har jeg gået og været bitter på hende, pga. dette.
Så viser det sig, at han har siddet og LØJET mig lige ind i ansigtet!
Han vil ikke udskrive det - HOLD NU FAST- pga. min mor, der jo har været misbruger...
Altså!!!!!!!
Oven i dette, hentyder han også til, at det bare er MIG der jo ikke gider arbejde og sådan har jeg haft det længe.
GIDER ????
Nu giver det bedre mening, at han ALDRIG har taget det her seriøst!
Nu ved jeg hvordan han VIRKELIG kigger på mig, tak for det!
Oven i dette, siger han til INtact's smertelægen i samtalen vedr. min medicin, at der forresten ligger flere anmeldelser på VANRYGT af min datter.
HVAD F***** I HEDE HULE H****** !!!!!!!

HVAD ER ALT DET HER FOR NOGET ????

Nu kan jeg bare slet IKKE overskue det her mere..

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 09:04   #57
elmaro
Ved at vænne sig til K10
 
elmaros avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Lokation: Phuket
Alder: 59
Indlæg: 15
Styrke: 14
elmaro er ny på vejen
Hej MM73.
Jeg har ikke nærlæst samtlige indlæg i tråden; men nok til at jeg bliver dybt frustreret på dine vegne, som om det ikke er nok at forsøge at leve med sine smerter, skal du gudhjælpe mig mobiliserer endnu flere kræfter til at kæmpe mod et omnipotent system py..ha.. håber alt løser sig for dig på bedste måde, tænk så mange ressourcer du vil få frigivet til andre ting.
Nå..men jeg ville bare lige sætte mit fodaftryk, da jeg ville tjekke ud med smerteklinikker.
Mvh. Elmaro
elmaro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 10:09   #58
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Tak for det.

I denne tråd, står der kun om INtact, Hillerød.
Vedr. "smerte-klinik", som du efterlyser.
Skrevet af mig = Min oplevelse af stedet

Ja tænk en energi der kommer til rådighed, når alt det her er overstået, hvis jeg ikke ender på den lukkede afd. inden

Hav en smuk dag.






Citat:
Oprindeligt indsendt af elmaro Se meddelelser
Hej MM73.
Jeg har ikke nærlæst samtlige indlæg i tråden; men nok til at jeg bliver dybt frustreret på dine vegne, som om det ikke er nok at forsøge at leve med sine smerter, skal du gudhjælpe mig mobiliserer endnu flere kræfter til at kæmpe mod et omnipotent system py..ha.. håber alt løser sig for dig på bedste måde, tænk så mange ressourcer du vil få frigivet til andre ting.
Nå..men jeg ville bare lige sætte mit fodaftryk, da jeg ville tjekke ud med smerteklinikker.
Mvh. Elmaro
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2011, 17:18   #59
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Åhh ja..

Så er det vist tid til at få skiftet læge.

Det var en STOR diskution, bare at blive henvist til psykolog.
Du er da ikke deprimeret..
Åh ti stille..
Fik så endelig min henvisning og havde en tid igår.
I henvisningen stod der - gud hjælpe mig - Henvisning pga. kommunen, der ønsker udt. om hvorvidt patienten kan have en depr. el. depri tendenser/symptomer.
Øhhh ?
Ej nu orker jeg ikke mere.
Det her er ikke igennem kommunen og det fik lægen også afvide (eller sekretæren, som tog telefonen i HANS tlf.tid).
Det er en DIAGNOSE jeg har fået, af en psykiater.
Det er ikke, måske, kan det være, det skal måske undersøges, kan det tænkes, det ER SÅDAN!
Århhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!
Det fik jeg også forklaret psykologen, der inden tiden udløb, spurgte mig, hvorfor jeg dog ikke havde skiftet læge for længe længe siden..

Desuden konkluderede hun, at det da vist lige var overdrevet voldsomt med alle de personlighedsforsyrrelser jeg skulle rende rundt med, ifølge Intact psykiateren.
Hun spurgte : er der en diagnose du ikke har ?
Mig: Ja der er 6 mere, jeg ikke fik.
Hun : utroligt han ikke også lige puttede dem på, nu når han var igang.

Og så sagde hun, at jeg vist levede pt. på ren overlevelses-energi, hvilket bare skulle ændres hurtigst muligt!

Oven i det, da jeg ringede til lægen vedr. henvisning, spurgte jeg om jeg kunne blive henvist til Mr scanning (nu var det jo sekretæren)...
Svaret var det samme, næææææææææh hvorfor skulle du dog det ?
Mig: Ja pga. min ryg, jeg ved er normal at man bliver MR scannet, specielt når man søger FP og kommunen siger at der mangler noget i afklaring vedr. mit helbred.
Sekretæren: Hvad er der da med din ryg ?
(Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........ Jeg havde mest lyst til at skriiiiiiiiiiiiiiige !!!!
Ja hvad er der med min ryg, ej bare glem det, jeg tager på Jobcenteret imorgen og får mig et 37 timers arbejde..)
Hun: nåmen det kan jeg IKKE henvise dig til, men du kan blive henvist til en remoutolog, så må denne kigge på dig.
(JA HURRA HURRA HURRA HURRA !!!
Hvad skal jeg dog der ?
Bare GLEM det!!!)

Mig: Hav en fantastisk dag!

Men nu er det nok!

Så må jeg prøver lægerne fra en ende af, selv om det koster penge hver gang man skifter.
De tager dog kun Dankort betaling, åhhhhhhh gud... Har ikke Dankort...
Nå...
Der må findes en løsning!

Nu har jeg fundet en god psykiater og en god psykolog, så mangler jeg bare lige en god læge.
Så kan det være, at tingene falder på plads, langt om længe ?
Det er da bedre end udgangspunktet, ikk ?



*ser lige lidt naiv ud*

Det var min up-date.

Kærlige tanker herfra.

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 15:59   #60
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Åh ja...

Jeg føler mig egentlig også lidt alene herinde, under min tråd, er der egentlig nogle der læser her ?!
Andre end My2
Eller ved i bare ikke HVAD i skal sige ?!

Nåmen igår skete følgende:

Der lå et brev fra kommunen, jeg troede (dejlig naiv som jeg er), at det var vedr. min aktindsigt.

Men men men....

Jeg fik da lige et brev fra Børn & Unge, der nu laver en sag på, at de har en bekymring omkring min og min datter SAMSPIL.
Så nu vil hun gerne have min accept, til at hun kan hente oplysninger fra psykiater & Jobcenter.

Jeg sad i fuldstændig CHOKKKKKKK !!!!!!!!!

Hvad er nu det her for noget ?!

Kort ridset op, min datter gik på en skole og en SFO, hvor hun blev mobbet, slået, fik stjålet sine ting og til sidst blev fysisk syg af at gå der.
Jeg påpegede gentagne gange, at hun IKKE var glad, både til hendes SFO og til hendes lærer (altid på skrift, så det kunne dokumenteres).
Det blev værre og værre, hun var ofte ked af det, trak sig mere om mere ind i sig selv og var meget stille, jeg kontaktede så skoleinspektøren og var til samtale, en samtale der mest handlede om at jeg var enlig mor og sygemeldt, hvilket han fandt mest bekymrende, ikke det min datter var udsat for i skole/SFO'en.
Min datter gik fra at være en glad, nysgerrig og social pige, til at blive undskyldende og indesluttet og så til sidst fysisk syg.
I samråd med vores læge, vagte jeg at melde hende ud og fandt en anden skole i byen.
Efter at min datter stoppede, valgte SFO'en at lave en underretning til kommunen.
Denne var fyldt med ukorrektheder, bl.a at min datter ikke var alderssvarende motorisk udviklet mv., jeg var dybt dybt rystet og talte med min læge om det, der sagde at alt hvad de sagde, jo kunne modbevises og at det virkede som om "****en skulle placeres" og det var så hos den enlige arbejdsløse mor = mig!
Ifølge loven, skal jeg have lov til at kommentere på deres observationer (påstande i min bog), hvilket jeg gjorde.
Jeg blev indkaldt til samtale på kommunen (lang tid efter), hvor SFO'en havde unladt at vedlægge MINE kommentarer (men jeg HAVDE taget dem med, havde printet e-mailen ud).
Kommunen fik så udt. fra min datters NYE bh.kl. (juni 2010, samme måned jeg var til samtale) og det var en super positiv udt. om et barn der var i trivsel, socialt og fagligt, som altid var glad og om en mor der havde handlet i barnet interesse, hvilket de roste mig MEGET for.
Jeg hørte INTET fra kommunen og kontaktede dem i Januar 2011, for at høre om sagen var afsluttet ?
Næh, hun havde ikke fået udt. fra min datters nye SFO endnu, det havde hun bedt om i Dec. 2010 (dec ????), jeg kontaktede SFO'en og de fik skrevet en udt., som var om et kreativt, socialt og meget intelligent barn, der var fyldt ud motorisk aldersvarende mv.
2 positive udt.
Jeg troede at sagen var SLUT, men så kom det her brev i stedet.
Og hvorfor er de så LANG tid om at behandle sagen, hvis de VIRKELIG er så bekymrede for min datters trivsel ?!

Jeg læste om Samspil.
Det handler om at placere unge mødre, psykisk syge mødre eller mødre med et misbrug, i plejefamilier, så de kan få hjælp til at varetage deres barns behov og danne et bånd, bl.a igennem amning mv., samt samtidig få terapi, til at bearbejde misbrug eller det psykologiske.
Øhhhhh ???
Min datter bliver 9 år, ikke 9 MÅNEDER!!!!
Og jeg er 37 år, ikke 18 år....

Hvad er det kommunen har gang i ?
Eller er det KUN MIG, der syntes at det her er chikane/personforføgelse ?!

Har nogle herinde oplevet noget tilsvarende ?

Jeg var hos (min egen) psykiater idag og nævnte det for ham, da jeg jo sørger et godt råd, vedr. det her.
Han sagde at han ALDRIG havde hørt om, at man skulle have udtalelser fra Jobcenter/Psykiater på moderen, i sådanne sager.
Og var meget uforstående, da der jo var positive udtalelser fra nuværende skole samt sfo.
Men at jeg jo nok ikke kunne forhindre kommunen i dette, for så ville de i stedet beskylde mig for at være samarbejdsvanskelig (ja HURRA, det bruger de jo HELE tiden om mig, uanset hvad f..... jeg siger og gør).
Som jeg forklarede ham, ville min sag, jo kunne vendes til noget negativt (som åbenbart er "planen"), eftersom jeg jo i DEN GRAD har klaget over kommunen's jobcenter (skiftet sagsbeh. flere gange) og til kommunen's jobcenter, vedvarende.
Over alt i min sag, står der samarbejdsvanskelig og at jeg jo fortæller fantasi-historier om mine sagsbeh. og hvad disse siger til mig, på lukkede møder.
Oven i dette, lå der jo dokumenter fra INtact Psykiater, der jo kokluderede, at jeg lever i en fantasiverden, har personlighedsforstyrrelser og generelt jo bare er "bims i bolden"..

Jeg er ved at give op, helt seriøst.
Nu har min datter ENDELIG fået det godt i sin nye skole/sfo, fået gode venner og jeg har fået RO på alt det kaos der var i år 2009 omkring hende og skole/sfo.
Og så skal der rodes op i ting, der ligger i FORTIDEN, som vi har prøvet at putte bag os.
Da jeg var til samtale med skoleinspektøren, og fortalte hende om min datters forløb på den anden skole/sfo, på den nye skole, aftalte vi at fortid var fortid og nu startede min datter og jeg, hos dem, på en frisk.

Men jeg kan ikke bare få lov til at komme videre, hva ?!

Alt hvad jeg siger og gør, bliver vendt til noget negativt HELE tiden.

Hvad er der galt med Furesø kommune ?

Oven i alt dette, konstaerede min psykiater, at jeg har en depression og skal have en henv. til en psykolog hurtigst muligt.
Han ville helst udskrive medicin, men jeg var ærlig overfor ham og sagde at jeg IKKE vil spise det alligevel, for jeg bryder mig ikke om medicin, jeg tager ikke en gang mit smertestillende altid, selv om jeg har pisse hammer ondt, hvilket han respekterede og han var glad for min ærlighed.
I midten af marts, tager han testen vedr. personlighedsforstyrrelser på mig.

Åh gud, jeg er TRÆT i mit hoved nu...

Jeg har bare grædt det halve af natten, føler mig virkelig fortabt efterhånden og meget meget alene..

Tag det helt roligt kære venze... så længe du ikke har givet samtykke til noget som helt, vil der heller ikke ske mere i den sag. Jeg er desværre ikke inde i de familære familie regler og kender ikke lovgivningen på dette område, særlig godt eller ihvertilfælde utilstrækkeligt til at kunne råde og vejlede dig ...


M2y... som kan skrive lidt igen :-)
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension