K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2012, 10:08   #41
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Skattereform vil lokke flere til at snyde

Man har lagt så mange elementer sammen, at man næsten opfordrer folk til at begå socialt bedrageri,« siger Bent Greve, professor i statskundskab ved Roskilde Universitet. Han mener, at politikerne med det nye fradrag har skabt et incitamentsproblem, der er meget større end det, de forsøgte at løse
http://www.b.dk/nationalt/skatterefo...e-til-at-snyde

Forkerte verden...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 13:13   #42
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Øøøh det ikke for noget, men halse, er der en ting du må skynde dig at få på plads, fordi du føler du har ret, er jo ikke ensbetydende med du har ret, historien er fyldt med disse folk, og mange havde gerne set disse mennesker slet ikk var født, helt fint du har et synspunkt, men at du direkte fornægter andre en anden mening, og dertil insinuere andre ikke ved hvad de mener, eller direkte er så dumme de ikk ved hvad de skriver, det sgu langt over mit klassetrin..
Men jeg ved en ting, jeg gider ikke diskutere bare for diskutere, det jeg for gammel i gårde til 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 15:52   #43
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg vil godt slå fast jeg ikke forsøger at insinuere , du ikke ved hvad du mener. Jeg beklager du har fået den opfattelse. Det er meget muligt du har tænkt konsekvenserne helt igennem , det har jeg ikke mulighed for at vide.

Jeg skrev at jeg ikke var sikker på om du helt forstod rækkevidden af dit standpunkt , hvorefter jeg stillede et afklarende spørgsmål.
Et simpelt ja eller nej på dette , ville hurtigt have afklaret det forhold.

Men vi kommer nok ikke meget videre
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 16:30   #44
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Hvis man lige må komme med et humoristisk indslag

Når man modtager sdp så følger de de alm dagpengeregler, at man for "penge for de 5 hverdage"

Som førtids modtager man det samme.

Kan man så udlede af det at man i weekenden godt have have en ven at holde i hånden og spise sammen med, uden man bor sammen - da man ikke for "penge" for lør-søn.

Bare en strø tanke med et smil :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 16:34   #45
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, Lørdag og Søndag er fridage (gratis!), så der må man vel have lov til at holde hånd, dyrke sex og spise bøf sammen, god pointe.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2012, 15:56   #46
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser

Kan man så udlede af det at man i weekenden godt have have en ven at holde i hånden og spise sammen med, uden man bor sammen - da man ikke for "penge" for lør-søn.

Bare en strø tanke med et smil :-)
Den tror jeg ikke holder i retten for en enlig forsørger, da div tilskud er månedlige beløb, og en evt kæreste ikke må bidrage økonomisk til maden, og heller ikke må være hjælpsom med praktiske ting. Med andre kæresten skal sidde på sin flade røv mens han bliver vartet op gratis.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2012, 15:59   #47
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Æv, der røg det søndagsknald!!

Nå, men det må vel være gangbart for IKKE forsørgere......eller.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 05:18   #48
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Fantastisk....

Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Den tror jeg ikke holder i retten for en enlig forsørger, da div tilskud er månedlige beløb, og en evt kæreste ikke må bidrage økonomisk til maden, og heller ikke må være hjælpsom med praktiske ting. Med andre kæresten skal sidde på sin flade røv mens han bliver vartet op gratis.
Så er det jo lige før vi er ude i prostitution med omvendt fortegn - at enlige kvinder skal betale en mand for selskab.

Mon det vil afstedkomme at der for eftertiden vil findes flere gigoloer???

(Bare en strøtanke).
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 07:06   #49
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Sociale snydere kan ikke betale

- Det er et voldsomt stort problem, at vi ikke får pengene ind. I mange af de her sager, har vi med lavindkomstgrupper at gøre og de hverken har eller får råd til at betale pengene tilbage til kommunen, siger Grethe Espersen fra opkrævningskontoret i Kolding Kommune
http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyhede.../15/103831.htm

Kunne tyde på, at nogle gør det for at overleve. Det er trist...

Og så kunne man jo være lidt flabet og stille spørgsmålet, hvor mange af de penge, kontrolgrupperne fanger i deres net rent faktisk bliver tilbagebetalt? Det ser jo "pænt" ud, når de skriver, at nu har de fundet social snyd for x-antal millioner, men hvis de "kun" kan få en brøkdel tilbage, så ser regnestykket jo pludseligt anderledes ud, når arbejdsløn mv skal trækkes fra...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 08:56   #50
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Tzari er ny på vejen
Sikke et skræmmende samfund DK er blevet. Beskrev man dette for 10 år siden i en bog ville folk grine og kalde det urealist

Hvordan forholder de sig til en "poly" der har 3 kærester/b-venner og får sine behov dækket der Er hun så reelt enlig, når der ligger folk mellem hendes ben i hendes seng flere gange om ugen Hvordan drejer de lige den type hun kan jo ikke have 3 kærester i følge danske normer vel LOL Fast forhold er vel diffineret som til EN person
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvornår er man reelt enlig? Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 5 02-02-2013 08:29
Reelt enlig? Sidy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 28-04-2011 16:37
boligydelse og reelt enlig tyrkiet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 05-01-2011 18:48
Førtidspensionist reelt enlig ? stallion700 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 11-07-2008 18:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension