K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2011, 18:16   #41
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
sanne mor, ja så kan det ikke vare længe men som andre har skrevet, så bed om aktindsigt, så hurtigt som muligt.... du kan sende mail til dem, med de kommentarer eller kopier af relevante papirer, som kommunen ikke har medsendt.
F.x. havde kommunen ikke sendt mine kommentarer til RP med, så dem har jeg sendt idag. Jeg ringede selv derind omkring det og det blev noteret med det samme, at jeg havde ringet.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2011, 12:01   #42
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa så kom det at den er ved ban nu og at jeg kan forvente svar inden for 13 uger. og en masse vejledning om at jeg kan få agteindsigt og selv komme med ydelige oplysninger. så nu er det jeg håber på med hold
sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2011, 20:03   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa så kom det at den er ved ban nu og at jeg kan forvente svar inden for 13 uger. og en masse vejledning om at jeg kan få agteindsigt og selv komme med ydelige oplysninger. så nu er det jeg håber på med hold
sanne
Næ næ.

Det er nu, at du beder om aktindsigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 21:49   #44
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
vovse..

hejsa ja du kan tro jeg har bedt om agteindsiget og har også slev nogle flere oplysninger de skal har. samt jeg har bet om en sammen tale med den sagsbehanler der får min sag ved ban. for jeg vil være sikke på de læser mine papir som jeg gør og ikk som en hvis hr læser biblen. håber jeg gør det rigtige. jeg læste i går alle mine papir igennem igen også for og se om jeg kunne finde en mening mad det afslag pensions nevnet har givet mig og når jeg læser alt kan jeg stadige ikke fatte ders afgørelse er totoal imodstrid med hvad det stå. håber godt nok at ben kan se det
sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 06:54   #45
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
vovse..

hejsa ja du kan tro jeg har bedt om agteindsiget og har også slev nogle flere oplysninger de skal har.
Super.

Held og lykke med sagen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 11:14   #46
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
vovse
mange tak
ja i kan tro jeg kæmper nu og vil ikke give op. jeg vil har ratfærdighed nu. og ikke at kommunen skal pisse på mig og alle de fag folk som har vudert og under søgt mig og alle som siger jeg ikke har nogen arbejdsevne tilbage.

kommunen har i ders afslag blandt andet skrevet at jeg ville passe bedst i et job hvor jeg ville arbejde med menneske fordi en psyklog der skulle vuder om mine smærte var relevante skev at min personlighed ville passe bedst i dette form for job men det ville være umulig at min krop kunne klare det. og hun gjor dem også opmærksom på at min smerte var normale og ikke noget psykisk . og der snart måtte falde en afgørelse om min frem tid for ellers ville jeg ende i en depertion oven i. og at jeg skulle har ro for at leve et live. og blev jeg presset mere ville min krop og psyke ikke kunne tage mere.

end vider har de skrevet at jeg ikke er nok arbejds prøvet jeg har været på reva er blevet stoppet før tid for revas leder ikke tur stå til andsvar for mit helberd lænege og reva skriver i mine papir at de selvom de ikke tur har mig. havde god grundlag for at vuder at mine skånebehov er så omfattende at det udlukker erverv. jeg har været i en arbejdsprøvning mere fordi det mente det ikke var nok fra reva de stoppede mig sammen med virksomhedskonsulenten fra kommunen efter 14 dag for de ville heller stå til andsvar og jeg kunne ikke bestride det job ved tlf omstilning begrundet spasme som blev voldsom.jeg har nerve skade diskus polaps ned nerverods tryk.samt piskesmæl.

end vider har de i ders afslag skrevet at en af de to spiciallæger jeg var ved mente der var behanling til bage med noget medicin men han var ikke inde for det område og ville forslå en smærteklinik til at vuder dette.var der efter hos en læge på en smærteklinik med dette spiciale og han sage så at det medicin ikke ville kunne forbeder min ervevsevne som er lig med 0. men måske ville kunne hjælpe min livskvalitet. dette har pensions nevnet så vudert som min fuktionevner kan blive beder selv om det modsatte sår sort på hvit

så jeg håber meget på at ban kan se hvad der er rigtig i mine papir
sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 17:11   #47
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 17
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser

så jeg håber meget på at ban kan se hvad der er rigtig i mine papir
sanne
Det gør jeg også, nok må være nok!

Krydser fingre, sanne mor :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 16:44   #48
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa liget et spørgsmål til alle i søde hjælper her når man har indgivet at man ønsker agte indsigt i det ban har modtaget fra kommunen hvor lang tid må der så gå før man får det
hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 18:13   #49
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 17
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa liget et spørgsmål til alle i søde hjælper her når man har indgivet at man ønsker agte indsigt i det ban har modtaget fra kommunen hvor lang tid må der så gå før man får det
hilsen sanne
10 kalenderdage - og det plejer BAN at overholde :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2011, 08:22   #50
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
hmm den er så ikke lige overholdt her. vil ringe til dem for at være sikke på det ikke er gået tabt i posten. for jeg mente nok også det var 10 dage med var ikke haely sikker..
hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når en sag ender hos ankestyrelsen? sandie86 Alt det andet 10 24-06-2011 21:55
Hvad ender det...... Frk. Horsens Spørgsmål ang fleksjob 8 11-04-2011 23:04
Når sagen ender ved BAN Håber Alt det andet 9 01-04-2011 15:40
Krigsflygtninge ender på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2010 09:40
Hvor ender man når............ Nusli Alt det andet 8 01-05-2008 20:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension