K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2011, 21:01   #1
Mulle63
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2011
Indlæg: 97
Styrke: 14
Mulle63 er ny på vejen
Afslag på instilling til ftp..

Hejsa


Ja...Jeg har idag fået af vide at jeg ikke kan blive indstillet til ftp, da Pensionkonsulenten ikke mener jeg er syg nok til pension?

Har været gennem revalidering og taget ny uddannelse og måtte skifte job hele tiden da jeg ikke kunne holde til de forskellige job. Måtte så kaste håndklædet i ringen og sygemelde mig, og var i arbejdsprøvning i 2 mdr.

Blev så efterfølgende undersøgt af 2 speciallæger som sagde at jeg skulle have meget varieret skånehensyn. Haft Kronisk hovedpine siden fra starten af 80èrne og problemer med arme/skuldrer/nakke- problemer og rygproblemer.

Blev så tilkendt fleksjob i 2008 og har intet job kunne finde!
Men helbredet er så ikke blevet bedre siden, og fik konstateret Fibromyalgi i 2009, og så er det gået ned af bakke side.

Blev så sendt til revurdering om jeg stod til rådighed på noget jobcenter, hvor jeg så kom i arbejdsprøvning i 2 mdr. på et plejehjem, og plejehjemmet udtalte at de ikke så mig på arbejdsmarkedet mere!!! Jobcenteret udtalte at jeg ikke stod til rådighed for fleksjob på nuværende tidspunkt!

Har så været gennem nerveundersøgelse med armene, da de sover konstant og den viste ingenting??

Været til MR-Scanning med hoved og nakke, som heller intet viste??

Blev så sendt på REVA til afklaring om jeg stod til rådighed for fleksjob?

Der udtaler lægekonsulenten at jeg er svær kronisk smertepatient som har udviklet sig siden 2000. og at mit liv er betydeligt reduceret fysisk, psykisk og socialt, og der er betydelig skånehensyn, og der skal hensyn til kognitive problemer. ( Han skriver ydermere at speciallæge Haga vurdere at det kunne være en fibromyalgi med kompliceret depression!!!) Den har jeg klaget over!

Men Reva`s udtalelse siger min arbejdstempo ligger på 25-50% af normen på det ordinære arbejdsmarked, tempoet vurderes højt i intervalområdet.
De har observeret at jeg har fremstået tiltagende træthed. Og arbejder med ringe stabilitet og jeg har haft mødetid på højst 3 timer og med mange pauser/afbrydelser.

Alt dette er fremlagt hos pensionkonsulenten idag og han siger det ikke er nok til pension??

Samtidig bliver jeg af rådgiveren oplyst at hun ikke har sendt et stykke papir på at det var en rådighedsvurdering på Reva!!
Her sagde jeg at jeg havde fået det af vide på Reva at det var det! Men hun sagde at det sådan set ikke var gydigt, da det var hende der skulle sende det til mig!!!
Så det vil sige at jeg sådan set har spildt Reva.s tid og min på en total ligegydig afklaring af min arbejdsevne??

Og fik af vide at jeg kunne jo søge §17 men det skulle jeg overveje meget grundigt!!

Er i de sidste 2 år blevet truet med kontanthjælp vist jeg ikke stod til rådighed for fleksjob..


Det blev en lang omgang..

Sidst redigeret af Mulle63; 19-05-2011 kl. 21:12. Årsag: ændring
Mulle63 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Instilling af Pension KatrineB Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 26-02-2013 23:31
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag velcro Alt det andet 10 19-08-2008 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension