K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2012, 10:04   #41
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Og hvis problemet er, at det er for småt til at læse,
så klik med musen på teksten,
tryk på "Ctrl-tasten og hold den nede mens du trykker på "+-tasten" (plus-tasten)
indtil teksten har en størrelse, så du kan læse den.
Falder du over en tekst, der er for stor,
kan den ofte minimeres ved samme procedure,
men så er det "--tasten" (minus-tasten) der skal trykkes på
Hold da kæft et GODT tip!!!

Det hjalp STRAKS på sagen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 13:49   #42
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Og hvis problemet er, at det er for småt til at læse,
så klik med musen på teksten,
Det er ikke nødvendigt, at klikke på teksten.

Jeg oplever af og til, at komme ind på en side hvor teksten er skrevet med meget små bogstaver, så holder jeg Ctrl nede mens jeg trykker på + tasten.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 13:53   #43
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Evaave Se meddelelser
Jeg er aldrig blevet spurgt om det skal godkendes....vildt nok egentligt. Alle de konsulenter jeg har været hos har altid sendt mig en kopi, men jeg er aldrig blevet bedt om at godkende noget som helst.

Men jo, du har ret, det er bedst hvis jeg skriver det til hende, så er det vel dokumenteret. Tusind tusind tak for råd.....jeg ELSKER K10

Og ja det skal nødigt gå hen og blive endnu en kamp om misforstået ord - det gider vi ikke den slags, vel!

møs, knus og kram
Det vil de heller ikke bede dig om - altså at godkende - men det er det der hedder "Partshøring" og når du ikke reagerer på deres måde at skrive/udlægge sagen/mødet på antager de at du bifalder/anerkender
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 14:26   #44
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Det vil de heller ikke bede dig om - altså at godkende - men det er det der hedder "Partshøring" og når du ikke reagerer på deres måde at skrive/udlægge sagen/mødet på antager de at du bifalder/anerkender
Via anden aktør var jeg i en virksomhedspraktik, anden aktør skulle jo så skrive en rapport til kommunen.
Jeg fik kopi af denne rapport samtidig med, at den blev sendt til kommunen.
Men det er den fineste rapport jeg har set i de ca. 15 år jeg kæmpede med kommunen, så ingen brok fra mig i den forbindelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 23:06   #45
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 17
Carmen er ny på vejen
Okay, Eva, en jobkonsulents udtalelser vejer formentlig ikke så tungt, så det ville jeg tage lidt roligt...

...ked af at høre, hvilke konsekvenser den langvarige sagsbehandling har for dig - min sag er på 12. år ikke afsluttet og du fandt K10 et år før mig, ringe trøst, men alligevel...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 23:22   #46
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
til carmen..undskyld jeg spørger sagde du 12 år el.var det en skrive fejl.
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 23:28   #47
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 17
Carmen er ny på vejen
...ingen tastefejl, stribe!

Det er ikke usædvanligt i Kbh.s Kommune - landets laveste tilkendelse til flex og FP, kan googles på Danmarks Statistik...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 23:39   #48
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er total i chok carmen...at systemet vil være det bekendt uanset hvor man bor..regelsættet er vel for - ja et el.andet det samme..hvordan har du kunne holde det ud.dine nerver må være total tyndslidt el.er du lavet af et specielt stof..mit tog 4.5 år..i en sønderjydsk kommune..og det synes jeg var langtid..........men dit er - ja jeg ved ikke hvad man skal kalde det..der var godt nok andre der skrev at det var sværrere på sjælland..har du ikke overvejet at flytte kommune.,.hvilken tålmodighed..vi burde ha et parti i folketinget der hed k 10..bare det at blive lyttet til og få lidt retfærdighed....
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 11:37   #49
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
til carmen..undskyld jeg spørger sagde du 12 år el.var det en skrive fejl.
Fra jeg sygemeldte mig til jeg blev tilkendt fp gik der ca. 15 år.

Jeg har kendskab til mennesker, hvor det tog 12, 16 og 20 år.

For alle sammen har det været tilfældet, at der begyndte at ske noget da de selv satte sig ind i tingene, og selv holdt styr på tingene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 11:45   #50
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
det lyder vildt at det kan tage så mange år at blive afsluttet.man må jo næsten ligge i graven tilsidst - undskyld ordvalget,men det er da psysisk chikane at køre folk så længe rundt i manegen..

er der fordi der er tvivl om diagnoserne,er det fordi folk skal afprøve flere ting,er det fodi de venter på behandlinger,er det fordi deres sb trækker tingene ud..
og ikke mindst hvad lever folk af i al den tid..betaler det offentlig kontanthjælp så længe,hvis man kan få det og dem der ikke kan,skal de så leve af ægtefællen
lige nu ville jeg ønske jeg var politiker,så der kunne blive taget fat på de lange tider...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Hvad er mine muligheder. mrlart Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 03-04-2011 12:06
Hvordan ser mine chancer ud? boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-02-2010 21:13
Hvad mon mine chancer er fruensvilje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 24-04-2008 20:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension