K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2012, 14:21   #41
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej ekseleven.

Du har fuldstændig ret, hun burde fratages sin stilling.
Oven i hatten havde hun ALDRIG "nået" at få tilsendt div. skema, og papirer på mig og mine skånebehov til min værkfører på virksomheden - det havde hun ikke haft tid til i de 5 uger jeg var i prøvning. For de har jo såååååååååeeeeeee travlt for tiden. Bevares bevares.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 01:12   #42
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Mulle11 skal i morgen mødes med sin kære sagsbehandler, i forventning om, at hun ikke endnu engang formår at komme 20 min. for sent, og heller ikke har diverse papirer klar, for så tror jeg der falder brænde ned.

Så kan hun roligt regne med, at Jobcenterchefen får en hilsen fra mig, hvor jeg vil være ham behjælpelig med at fortælle, hvad der sker ude omkring ved rundbordssamtalerne og div. andre møder.

Mulle11 er meget spændt på, hvad hun nu får tilbudt af sin "kære" sagsbehandler, og Mulle11 har nok også en del, der skal drøftes, inden mødet sluttes.

Jeg lover jer, I skal nok høre fra mig engang hen på dagen.
Ha' det rigtig godt indtil da allesammen.

Hilsen
Mulle11
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 12:56   #43
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
håber hun for en gang skyld møder velforberedt til denne samtale...krydser fingre for at hun har fået øjnene op for hvordan det står til med dig :-) du får lige et stort kram til at holde varmen på ;-D
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 13:23   #44
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej Heidi.

Mødet gik over al forventning roligt for sig. Det føltes også som om sb nu er klar over, hvordan det står til med mig.
Men smøren om, at en arbejdsprøvning på 5 uger ikke er nok osv. kom på banen. Den skal nu drøftes med sb's kolleger, hvorefter jeg bliver indkaldt igen.
Det største problem er faktisk bare, at sb ikke kan finde en arbejdsprøvning til mig, hvor samtlige af mine skånehensyn bliver tilgodeset. Hun var "så smart" at foreslå, at jeg kom ud i en prøvning, hvor jeg gør brug af mit smittende gode humør og mine gode talegaver.
Så er det lige jeg spørger mig selv: hvordan vil de vurdere mine arbejdsevner ud fra mit humør og min talegaver??
Kunne de ikke bare indrømme, at mulighederne er udtømte?

Ha' en dejlig solskrinsrig dag
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 13:32   #45
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
#/(=)(/&%€##€%&/
ja det er utroligt hvad de kan finde på at bruge "imod en"
Håber for dig at de godtager din arbejdsprøvning......Og så bruger krudtet på at få dig videre i systemet.
Men positivt at det virker til at sb har forstået hvordan du har det :-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 13:45   #46
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Hun var "så smart" at foreslå, at jeg kom ud i en prøvning, hvor jeg gør brug af mit smittende gode humør og mine gode talegaver.
Så er det lige jeg spørger mig selv: hvordan vil de vurdere mine arbejdsevner ud fra mit humør og min talegaver??
Måske tænker hun på at arbejdsprøve dig som telefonsælger ?
Hvis du skal er der grund til at være forsigtig.
http://politiken.dk/erhverv/ECE81550...lefonsaelgere/


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 19:45   #47
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Måske tænker hun på at arbejdsprøve dig som telefonsælger ?
Hvis du skal er der grund til at være forsigtig.
http://politiken.dk/erhverv/ECE81550...lefonsaelgere/


Ekseleven
Det er ikke helt utænkeligt, at hun forsøger sig i den retning. Et eller andet skal hun prøve sig frem med, hvis ikke hun "må smide håndklædet i ringen"

Nu skal min dagbog først tygges godt igennem (synes sørme det var noget af en opgave at skrive dagbog over døgnets 24 timer)
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 14:58   #48
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
ÅHRRRRRRRRRRRRRHHHH nej, så kom dagen, hvor jeg fik besked om, at endnu en arbejdsprøvning skal iværksættes.
Jeg orker simpelthen ikke at tænke på det, og fatter ikke, hvad det skal gøre godt for, når min sb siger, at jeg er for svag til at komme i arbejdsprøvning på REVA ... hvor i denne verden skulle jeg kunne klare et job, når REVA er for meget for mig??

Er der nogle herinde, der brænder inde med gode råd, så tager jeg med glæde imod

Desuden har jeg et andet spørgsmål:
Hvor meget har man krav på at få i kørselsgodtgørelse pr. km fra Jobcenter, når man er sendt i arbejdsprøvning??
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 15:34   #49
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu er det jo sådan, at alt det der mht arbejdsprøvning, er noget din læge (læger) skal sige god for. Siger de du kan klare det, så følger kommunen trop. Melder dine læger klart ud, at det ikke gavner dig og vil forværre din tilstand og/eller at det er uhensigtsmæssigt, jamen så bremser sagen dér, og så skal du ikke arbejdsprøves.....

Så mon ikke det er dit behandlende netværk du skal have på banen???

- det sidste spørgsmål kan jeg ikke svare på, for jeg kom ikke i arbejdsprøvning, men mon ikke de andre ved mere....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 17:27   #50
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej Ninja.
Det kan jeg ikke helt give dig ret i, for det er vores arbejdsevne, der skal vurderes og ikke lægens, men det er da helt sikkert også vores krop og vores smerteterskel, der bliver sat på en prøve hver gang vi bliver sendt ud i en arbejdsprøvning.

For mit vedkommende er det meget belastende, selvom det evt. også kun drejer sig om nogle få timers arbejde dagligt.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension