K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2011, 20:32   #41
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
så kære venner..

efter at have sendt kopi af jobdagbogen og beklaget at jeg ikke kunne finde ud af at holde mig til hendes udleverede seddel til samme, og skrevet hvor dan det er gået.

og foreslået at prøve med en uge fridag eller evt hveranden dag, selvom det includere lørdag og søndage..

så fik jeg mail tilbage om at hun godt kunne se at mine smerter og træthed tiltog. og at jeg med det samme kunne prøve 2 uger med onsdag fri og de andre dage 3 timer pr dag. og de næste 2 uger igen med hveranden dag..

så det var dejligt positivt.
Skønt med positiv respons.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 10:47   #42
kisser72
Hvor skulle jeg ellers være
 
kisser72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2010
Lokation: Næstved
Indlæg: 110
Styrke: 14
kisser72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Huldra,

Sikke en behandling du har fået

Hvis jeg var dig ville jeg i en kort mail opsummere din klage over sagsbehandlingen/tidshorisonten på din sag. Hvordan kan det gå så langsomt ??

Du har gået "brak" i 3 år og forlanger nu at din sag bliver handlet på og afgjort. Intet menneske kan jo leve i uvished.

Send kopi af din klage til borgmesteren, så han kan få ryddet op i det nederste rækker.

At I står sammen i medierne, kan måske hjælpe din sag på sigt, men prøv i første omgang at tale din egen sag. Spørg til hvad du kan forvente i forhold til det næste skridt i din sag.
Jeg har stået i samme situation. Klagede til borgmesteren, som så bare sendte den videre til jobcentret har også haft en artikel i vores lokale avis, men ingen reaktion
kisser72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 17:04   #43
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Hej igen..

Det sidste nye i min sag er at min jobkonsulent har stoppet min arbejdsprøvning, hun mente det var formålsløst.. forstået på den måde at det kun gik nedaf og ikke op..

hun sagde at det var jo ikke meningen at jeg skulle få det værre.. som jeg har. hm.. hvorfor pokker glemte jeg at optage..hm..

så nu afventer jeg at læse hendes rapport som jeg ville få med posten, og som hun gerne ville have jeg læste og rettede hvis der er nogle fejl eller noget hun har misforstået.
og jeg bilder mig ind at jeg denne gang ikke skal vente i måneds eller årevis.. !?

Det mest underlige ved dette er jo at jeg trods jeg godt vidste jeg ikke kunne så meget, så bliver jeg alligevel påvirket og ked af det over at jeg kan så lidt.

det er også på en måde ubehageligt at være så tæt på nogle afgørelser jeg ikke ved hvad ender med, det kommer så tæt på... så er det jo da nemmere bare at gå i vente position, og lade som om intet rører en..

Så mon enden er nær eller går verden under først. ?
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 17:33   #44
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Hej igen..

Det sidste nye i min sag er at min jobkonsulent har stoppet min arbejdsprøvning, hun mente det var formålsløst.. forstået på den måde at det kun gik nedaf og ikke op..

hun sagde at det var jo ikke meningen at jeg skulle få det værre.. som jeg har. hm.. hvorfor pokker glemte jeg at optage..hm..

så nu afventer jeg at læse hendes rapport som jeg ville få med posten, og som hun gerne ville have jeg læste og rettede hvis der er nogle fejl eller noget hun har misforstået.
og jeg bilder mig ind at jeg denne gang ikke skal vente i måneds eller årevis.. !?

Det mest underlige ved dette er jo at jeg trods jeg godt vidste jeg ikke kunne så meget, så bliver jeg alligevel påvirket og ked af det over at jeg kan så lidt.

det er også på en måde ubehageligt at være så tæt på nogle afgørelser jeg ikke ved hvad ender med, det kommer så tæt på... så er det jo da nemmere bare at gå i vente position, og lade som om intet rører en..

Så mon enden er nær eller går verden under først. ?
Ved du hvad... jeg tror at du har en super jobkonsulent... hvis hun var ligeglad, så ville hun ikke ha stoppet dig...

Min stoppede også min arbejdsprøvning sammen med min sagsbehandler...

Og jeg fik også min jobkonsulents rapport til gennemlæsning inden ... og vi snakkede om den i tlf..

Jeg vil ihvertfald krydse fingre for at du får din pension uden alt for meget vrøvl ♥

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2011, 21:49   #45
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Så mon enden er nær eller går verden under først. ?
Jeg tror faktisk, at du allerede har været igennem det værste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2011, 23:44   #46
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
så er rapporten ankommet, inden for 14 dage.. det er jo noget anderledes end det jeg har været vandt til..
den er faktisk godt beskrevet, kun med lidt små fejl i stavning og ord.. og en detalje omkring daglig madlavning..
at det så er sørgeligt at læse hvor sølle jeg er... hm.... det er jo en anden sag.
hun skriver jeg har effektiv arbejdsevne på 6-4½ time pr uge.
og så fik hun lige flettet ind, at det er underligt de ikke beregnede effektive arbejdstimer i min arbejdsprøvning i 08.. hihi.. hun skrev det ikke med de ord jeg skriver.. men mere som en konstatering.. men jeg ved hun sagde her at det var mærkeligt de ikke havde gjort det. og hun skriver jeg dengang heller ikke kunne noget særligt..

så nu skal jeg lige kommentere på det, det bliver jo nemt, og så er det sendt til sagsbehandler også... så er det bare lidt mere ventetid på at høre hvad de så gør.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2011, 23:51   #47
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Bingo... også selvom du føler det som om du er et sølle skrog .. men jeg kender udemærket den følelse...

Krydser fingre for at det hele kommer til at gå hurtigt og at du får din pension.. ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 00:08   #48
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det er jo bare så dejligt når man fornemmer, at det begynder at køre på skinner.

Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 00:53   #49
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
tak I søde piger.. ja glæder mig til alle skinner er dannet og toget kan køre videre.. uden bump og væltet grene..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 11:15   #50
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Krydser fingre

Held og lykke - Kender godt det med at rapporterne ikke er rare at læse. Håber din sag fra nu af kører bedre end IC4 togene :-) Lyder som om du endelig har fået en god jobkonsulent!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Angsten ved ventetiden falentin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 20-06-2011 07:06
Ventetiden og følelserne LUM Dit og Dat 4 18-01-2011 18:32
4 års kamp er ved at være slut. Henrikxxxx Din historie 4 30-06-2009 20:22
Ventetiden gør mig trist Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 5 12-06-2008 08:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension