K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2008, 13:29   #31
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 20
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Jo... men det er vel egentlig det den siddende junta hele tiden har brugt som strategi... er der noget ubehageligt så fjerner de bare beviserne og hokus pokus så eksisterer det ikke mere
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 14:13   #32
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Jo... men det er vel egentlig det den siddende junta hele tiden har brugt som strategi... er der noget ubehageligt så fjerner de bare beviserne og hokus pokus så eksisterer det ikke mere
Korrekt... men der må være en grænse for HVOR MEGET der kan være under gulvtæppet... Det må være noget af en "pukkel" det gulvtæppe slår efterhånden. Men hvis Hjort danser charleston på det, kan det da godt ske det lægger sig lidt igen
  Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 17:23   #33
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 20
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
LOLOL Razmo, dagens griner Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 17:32   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
ÅÅÅÅH Razmo din skøre S*** hahahahahahaha
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2008, 09:12   #35
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
Har lige opdaget at www.mitansvar er væk ved at læse her på k10?
Da siden eksisterede endnu for nogle uger siden, nåede jeg at blive censureret, hvilket irriterede mig og overraskede mig, ja og så alligevel ikke. De forbeholdt sig retten til at slette stødende indlæg.
Der var vist et enkelt bandeord eller to i mit indlæg, men jeg trængte sådan til at skrive:hold kæft hvor er jeg træt af Claus Hjort. Det og ordende om hans konstante jagt på svage mennesker var nok til, at de ikke ville bringe mit indlæg. Jeg valgte at skrive derinde, da der kom et oplæg om at kommunerne skulle kunne spare flere penge ved at få folk i aktivering, og dem der ikke kom i aktivering, ville de ikke få så "mange" penge til, altså også de mennesker der var for syge til aktivering.
Jeg synes den skulle kommenteres, for jeg ser det som en jagt mod en meget lille gruppe mennesker efterhånden, og derfor skrev jeg at manden måtte savne noget i sit liv, når han var så optaget af jagten. Jeg går ikke udfra at jeg bliver cencureret her på k10, jeg går også ind for en redelig debat, men det var dråben for mig.
Glædelig jul alligevel, den side havde nok ikke hjulpet nogen alligevel når den blev styret af de liberale
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2008, 10:16   #36
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Jeg ser et billede for mig af Hjort stående med en papir-udgave af www.mitansvar.dk hoppende, og stampende og pære rød i hovedet af arrigskab, imens han river siden i småstykker
Ha ha han har da nøjes med at printe hans egne indlæg ud fra siden og nu sidder han med et stort smil og hygger sig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2008, 12:26   #37
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Løvetand Se meddelelser
Har lige opdaget at www.mitansvar er væk ved at læse her på k10?
Da siden eksisterede endnu for nogle uger siden, nåede jeg at blive censureret, hvilket irriterede mig og overraskede mig, ja og så alligevel ikke. De forbeholdt sig retten til at slette stødende indlæg.
Der var vist et enkelt bandeord eller to i mit indlæg, men jeg trængte sådan til at skrive:hold kæft hvor er jeg træt af Claus Hjort. Det og ordende om hans konstante jagt på svage mennesker var nok til, at de ikke ville bringe mit indlæg. Jeg valgte at skrive derinde, da der kom et oplæg om at kommunerne skulle kunne spare flere penge ved at få folk i aktivering, og dem der ikke kom i aktivering, ville de ikke få så "mange" penge til, altså også de mennesker der var for syge til aktivering.
Jeg synes den skulle kommenteres, for jeg ser det som en jagt mod en meget lille gruppe mennesker efterhånden, og derfor skrev jeg at manden måtte savne noget i sit liv, når han var så optaget af jagten. Jeg går ikke udfra at jeg bliver cencureret her på k10, jeg går også ind for en redelig debat, men det var dråben for mig.
Glædelig jul alligevel, den side havde nok ikke hjulpet nogen alligevel når den blev styret af de liberale
Undrer mig faktisk at det skulle blive censureret... men måske har Hjort bare nåét et punkt hvor han ikke kunne holde til mere

Jeg synes JEG har været strid nok i min mund derinde, og har aldrig fået fjernet et indlæg. Måske er det dumt at hidse sig op, men når man har talt for døve øren gang på gang på gang, så ender man med at føle afmagt, og så ryger det altså ud af munden på mig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ha ha han har da nøjes med at printe hans egne indlæg ud fra siden og nu sidder han med et stort smil og hygger sig...
Hehe ja sikkert... han kan kun se sin egen næsetip jo, så det er nok rigtigt nok... enkelte udtalelser fra andre udbasuneringer fra ham, tyder dog på, at han er pisse fornærmet over at mennesker opfatter ham som social bøddel.

Det Hjort har gjort siden 2003 er at pisse i bukserne 6 år i træk, og nu begynder frosten at melde sig.

Sidst redigeret af Webmaster; 09-12-2008 kl. 07:28. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg...eller hvis man har mere til samme tråd..
  Besvar med citat
Gammel 03-12-2008, 14:52   #38
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Hehe ja sikkert... han kan kun se sin egen næsetip jo, så det er nok rigtigt nok... enkelte udtalelser fra andre udbasuneringer fra ham, tyder dog på, at han er pisse fornærmet over at mennesker opfatter ham som social bøddel.

Det Hjort har gjort siden 2003 er at pisse i bukserne 6 år i træk, og nu begynder frosten at melde sig.

> Social bøddel < nej da, han skal bare i behandling!

Når frosten er stabil, brækker man tappen af , og sender ham i arbejdsprøvning.

Det er humor!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 23:27   #39
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
mail modtaget i dag

Hej Lena,

I forbindelse med afslutningen af kampagnen om det personlige ansvar er hjemmesiden blevet lukket.

Mvh
Ditte Steen

Fuldmægtig
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2008, 00:11   #40
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Hej Lena,

I forbindelse med afslutningen af kampagnen om det personlige ansvar er hjemmesiden blevet lukket.

Mvh
Ditte Steen

Fuldmægtig
WOOOOW!!! DET vidste jeg lige godt ik!... det er sgu' godt vi har beskæftigelsesministeriet til at holde os ajour med verden omkring os!
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mere mitansvar.dk Maj-Britt Alt det andet 12 17-08-2008 10:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension