K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2006, 08:01   #31
mulle
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2006
Indlæg: 51
Styrke: 19
mulle er ny på vejen
RE: hvor mange år kan det tage :-)

nåå men idag skal det op på møde hvad der videre skal ske , om det bliver flex,pension eller noget helt 3 aner jeg ikke , men er fanme nervøs da :|
mulle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2006, 10:40   #32
mulle
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2006
Indlæg: 51
Styrke: 19
mulle er ny på vejen
RE: hvor mange år kan det tage :-)

de indstiller mig til pension

er bare så lettet
mulle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2006, 13:11   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: hvor mange år kan det tage :-)

Tilykke med det Så begynder det da at gå den rigtige vej nu
  Besvar med citat
Gammel 30-06-2006, 22:33   #34
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 43
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: hvor mange år kan det tage :-)

Hejsa mulle og et kæmpe tillykke herfra *ss* dejligt at det endelig gik den rigtige vej held og lykke frem over stepperne

Solskinsknus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2006, 07:48   #35
mulle
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2006
Indlæg: 51
Styrke: 19
mulle er ny på vejen
RE: hvor mange år kan det tage :-)

og så er jeg førtidspensionist

det hele har været med meget blandet følser . både gode og dårlige , er meget glad for roen det har givet , men er fanme svært at acceptere at tingene ikke bliver anderledes og at alle *drømmene* om job , løn osv er droppet :|
mulle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2006, 09:26   #36
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 43
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: hvor mange år kan det tage :-)

Hejsa Mulle
Tillykke med din førtidspension.... dejligt når roen ligger sig *ss* men ja det kan være svært pludselig at skal erkende at sådan her er ens liv nu og altid ..... det at skulle ligge drømme og det svage håb man havde om bedring på hylderne.... Men fortvivl ej!!!!
Jeg er 25 og blev kørt ned i 1999, jeg kunne ikke tage en uddannelse, ikke holde på et fuldtidsjob, og alt virkede sådan set bare håbløst for en pige på 18 år, men så var der en der sagde okay du kan ikke det og det og det men hvad kan du så ??? og hvad ville være realistisk for dig at drømme om .... og pludselig var der et hav af nye drømme og ja nu sidder jeg med fleksjob, hus, mand, barn og et hav af nye drømme!!!
Så pointen .... at ting kan blive anderledes også selvom det ikke ser sådan ud!! Hæng I !!!

Knus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 11:19   #37
Pusle44
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Pusle44 er ny på vejen
Jeg kan ikk hitte ud af det her med prøver alligevel ...
Pusle44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 11:29   #38
Pusle44
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Pusle44 er ny på vejen
I 2006 mistede jeg min far og gik hen og fik det meget dårligt. Jeg er på kontanthjælp og kontaktede min sagsbehandling fortalte om hvordan jeg havde det - hun sørgede for jeg kom til at tale med en psykiater,han vurderede jeg havde angst og depression,og revalidering ville være en god ide - meennn først skulle jeg ha psykologhjælp - hold da op kommunen sagde nej til revalidering - og de sagde nej til at hjælpe mig rent økonimisk så jeg kunne komme til en psykolog... nej jeg går skam stadigvæk og har angst kan hverken kan rejse med tog eller bus... men som om kommunen er ligeglad med det - har fået at vide jeg nok pludselig bliver sent ud i et eller andet aktivering måske... men hvad med om de gav mig noget hjælp - synes det for dårligt kommunen ikke må hjælpe rent økonomisk når det handler om psykologhjælp,jeg kan ikke ud af en kontanthjælp betale en psykolog 600 kr i timen. Og kan de virkelig passe de ikke skal hjælp med sådan noget ??????????
Pusle44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 12:11   #39
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hej Pusle44
Gå til din praktiserende læge og få en henvisning til en god psykiater for behandling mod angst, forhør dig evt. herinde om nogen gode i dit område. En lægehenvisning til psykiater dækkes fuldt af din sygesikring og psykiateren kan sagtens hjælpe med evt. kognitiv terapi, medicin kommer kun på tale hvis det skønnes nødvendigt, men som det lyder med din angst har Du brug for hjælp nu.
Det der undrer mig er psykiateren Du var hos ikke nævnte det, men han var nok hyret af kommunen til et afgrænset job Jeg får støttende behandling af en psykiater for noget af samme cocktail af angst som dig, blot har jeg lidt mere i rygsækken at slæbe på og er invalideret af kronisk træthedssyndrom oveni.
Prøv som jeg nævnte at spørg om egnede psykiatere i dit område, og få så din læge til at lave en henvisning, så skal det nok blive bedre med din angst.


mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2009, 19:34   #40
Pusle44
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Pusle44 er ny på vejen
Hej Snøvsen

Tusind tak for hjælpen . Ja det var en psykiater kommunen havde hyret kunne kun få lov til at tale med ham 45 minutter...
Pusle44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor lanh tid må det tage? kandelsdorff Alt det andet 14 06-02-2012 01:13
Sagsbehandlingstid - Hvor lang tid må det tage? Kirsten68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 18-05-2010 22:42
Hvor lang tid kan det tage....? Angelsbaby Den nyttige viden vi alle har 4 27-05-2009 09:20
Er der regler for hvor lang tid det må tage? thomsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-09-2008 10:32
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension