K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2012, 15:53   #31
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af heidi kastrup Se meddelelser
Hold da op for en stivnakket leder du er rendt ind i.... Møg irriterende når du ellers har været glad for dit arbejde og der nemt kunne justeres lidt her og der for at du kunne blive der.... Men helt ærligt ...har de så fortjent at have dig ???
Håber at du kan få mere afklarring på det hele gennem arbejdsmedicinsk - har ingen erfarring med dem selv...
Så ville egentlig bare sende et knus med ønsket om, at der et sted derude er en arbejdsplads som "fortjener" dig - og har de rette skånehensyn....
Tak Heidi
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2012, 22:48   #32
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Ja, arbejdspladsen får et højt tilskud. De startede med at få 1/2, da jeg oprindeligt startede med 29 timer..jeg er så gradvist gået ned i tid og jeg tror, at de har fået det store tilskud på 2/3 for at beholde mig på jobbet.
Der har vi jo svaret på hele spørgsmålet.
Arbejdsgiver er tidligere blevet belønnet for at fastholde ansættelsen.
Mere vil have mere...

Nu forsøger arbejdsgiver at presse igen, og der er ikke mere at givet fra kommunen.
Det er så bare dig der er blevet brikken i det spil.
Men helt ærligt så synes jeg at det må være kommunen der må redde de tråde ud, hvis du har du godt forhold til arbejdsgiver, så er det jo klart et spil arbejdsgiver kører for pengenes skyld, mere stopper det hvis arbejdsgiver indser at der ikke er mere at komme efter.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 11:06   #33
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Der har vi jo svaret på hele spørgsmålet.
Arbejdsgiver er tidligere blevet belønnet for at fastholde ansættelsen.
Mere vil have mere...

Nu forsøger arbejdsgiver at presse igen, og der er ikke mere at givet fra kommunen.
Det er så bare dig der er blevet brikken i det spil.
Men helt ærligt så synes jeg at det må være kommunen der må redde de tråde ud, hvis du har du godt forhold til arbejdsgiver, så er det jo klart et spil arbejdsgiver kører for pengenes skyld, mere stopper det hvis arbejdsgiver indser at der ikke er mere at komme efter.
Ja, det troede jeg også ville stoppe hende, men desværre
Kan vist heller ikke længere sige, at jeg har et godt forhold til arbejdsgiver. Det stoppede, da jeg inddrog fagforeningen..
Jeg har efterhånden heller ikke længere et ønske om at fortsætte i denne stilling, så nu vender jeg mig mod andre græsgange og håber jeg kan komme videre uden for megen ledighed.
Jeg har dog ingen intention om at opsige min stilling, uden at have et andet job..jeg fortsætter min sygemelding..i samråd med fagforeningen..
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 22:24   #34
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Pyhh

Stakkels dig det lyder som noget ala lidt detsamme som jeg er ude i
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2012, 10:16   #35
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Stakkels dig det lyder som noget ala lidt detsamme som jeg er ude i
ja, der er vist visse lighedspunkter..jeg har blot overhovedet ingen problemer med kolleger, der er misundelige eller lignende. Det stoppede nemlig for nogle år siden, da det vidste sig, at jeg kunne løse nogle skriftlige opgaver med dokumentation og handleplaner for vores brugere, så jeg løftede arbejdsbyrden af deres skuldre
Det er udelukkende lederen, der ikke mener at jeg kan arbejde, som jeg gjorde i perioden før jul..alle mine kolleger støtter mig, da de godt kunne se, hvordan jeg blomstrede op i den periode..fordi de nødvendige skånehensyn var der.
I dag holdes der så møde mellem leder, souschef, tillidsrepræsentant for SL, tillidsrepræsentant for FOA og sikkerhedsrepræsentant. Tilsyneladende et orienteringsmøde vedr. mit forløb, og der skal så orienteres om dette på mandag på personalemødet.
Lederen synes nemlig at der er megen snakken i krogene...det er en lidt underlig følelse at skulle tages op på et møde, men jeg deltager jo ikke grundet min sygemelding. Til gengæld deltager min mand, der arbejder samme sted
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2012, 20:15   #36
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Ja, så er jeg atter en gang blevet indkaldt til møde med min leder..modtog brev med posten i eftermiddag og skal møde torsdag morgen kl.8, for at udfylde en mulighedserklæring sammen med leder..må medbringe bisidder, men det er jo igen med kort varsel

Var jo ved lægen i sidste uge, da syge-dagpenge også ville have en mulighedserklæring..og nu skal jeg så op til lægen igen, når leder og jeg har udfyldt denne erklæring. Men lægen går på ferie fra torsdag, så jeg kan jo ikke vende tilbage med hans tilføjelser, før han kommer tilbage i uge 9..gad vide hvad min leder siger til det

Derudover har jeg netop modtaget indkaldelse til arbejdsmedicinsk klinik d. 19. marts, hvor jeg skal tale med en psykolog vedr. mine tegn på stress og udbrændthed..det bliver godt at få det afklaret..

Og så har jeg søgt nyt job..for jeg bliver nød til at gøre noget, så jeg ikke går helt ned med flaget..føler jeg får lidt mere kontrol over tingene, når jeg handler og gør noget og jeg må jo indrømme, at det kunne være fedt at sige sin stilling op, fordi man har fundet noget bedre
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 16:38   #37
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Match 3

Jeg kan læse i min opfølgning fra jobcentret, at jeg vurderes som match 3..

Samtidigt er det overordnede mål: At blive afklaret om jeg kan varetage et fleksjob eller om min helbredsmæssige situation er forværret til, at jeg ikke kan varetage et fleksjob.

Delmål:
Fys.beh.
Opfølgning med sagsbehandler på jobcenter
Arbejdsmedicinsk klinik
Afd. M undersøgelse
kontakt til arbejdsgiver

Jeg er fortsat fuldt sygemeldt og der forventes ikke en raskmelding, førend jeg har været på arbejdsmedicinsk klinik. Sagen skal drøftes med kommunens sociallæge.

OG NEJ..fik desværre ikke det andet job jeg søgte..men det var måske også bare et desperat forsøg på at GØRE noget for at komme væk fra nuværende arbejdsplads

Typisk mig..så nu prøver jeg lige at tage det helt roligt..som sagsbehandleren sagde

Men det der match 3 er jeg lidt nysgerrig på..er det normalt at komme i den gruppe, når man er fleksjobber? Eller er det NU jeg skal vurderes ift. om det er en pension, der skal til?
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 17:00   #38
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Jeg blev også sygemeldt på et tidspunkt efter en praktik i mach 3 fordi man vuderet jeg trængte til lidt ro omkring mig, det betød der var nogle der tænkte længere end mig, vi skal ikke altid klage
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 20:37   #39
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Jeg blev også sygemeldt på et tidspunkt efter en praktik i mach 3 fordi man vuderet jeg trængte til lidt ro omkring mig, det betød der var nogle der tænkte længere end mig, vi skal ikke altid klage
Nej, det gør jeg såmænd heller ikke

Jeg har nemlig brug for den ro, som det giver ikke at skulle leve op til noget lige pt.

Hvordan er din situation i dag, hvis jeg må spørge?
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 20:46   #40
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Sygemeldt fleksjobber, også i match 3
Skal i afklaring når jeg er nået et stykke i min psykoterap. behandling.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Praktik efter sygemeldt på fleksjob MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 15 15-11-2012 22:51
Sygemeldt Tullee Alt det andet 8 10-12-2010 22:38
Sygemeldt på fleksjob Rexronjas Spørgsmål ang fleksjob 16 20-01-2010 20:58
sygemeldt ann Spørgsmål ang fleksjob 4 15-03-2006 13:38
Ansøgning om Fleksjob/ er p.t. delvist sygemeldt paula Spørgsmål ang fleksjob 4 06-02-2006 16:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension