K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-06-2012, 10:56   #31
Isabella1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2012
Indlæg: 17
Styrke: 13
Isabella1 er ny på vejen
Jeg fik en tid hos speciallæge i psykiatri fra kommunen. Det tog 5 dage. De skal så også bruge den før de må stoppe mine sygedagpenge, og det havde de glemt det seneste år. Så det kan altså godt gå meget hurtigt men så skal det nok desværre være til deres egen fordel :/
Isabella1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 11:08   #32
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Isabella1 Se meddelelser
Jeg fik en tid hos speciallæge i psykiatri fra kommunen. Det tog 5 dage. De skal så også bruge den før de må stoppe mine sygedagpenge, og det havde de glemt det seneste år. Så det kan altså godt gå meget hurtigt men så skal det nok desværre være til deres egen fordel :/
Isabella1: Ja, det er utroligt at kommunen kan få noget igennem så hurtigt, når det ellers passer i deres kram. Man kan godt være nervøs for, at det ikke er en særlig dygtig psykiater, når vedkommende har så kort ventetid.

Jeg har læst dine indlæg og meget tyder på, at kommunen har lavet alt for mange fejl i din sag. Hvis de stopper dine sygedagpenge SKAL du klage. Jeg vil tro at du har en god sag
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 12:58   #33
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
DUDDE..

har du ikke en sundhedsforsikring...så vil tingene være lidt nemmere...spørger bare,fordi mange har forsikringer,de næsten ikke selv er klar over..

bare en tanke

stribe førtidspensionist 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 14:24   #34
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
DUDDE..

har du ikke en sundhedsforsikring...så vil tingene være lidt nemmere...spørger bare,fordi mange har forsikringer,de næsten ikke selv er klar over..

bare en tanke

stribe førtidspensionist 2o1o
Stribe: Nu ved jeg ikke om du har læst hele min tråd, men jo jeg har en sundhedsforsikring. Den havde jeg glemt alt om i starten, men har nu gået hos en privatpraktiserende psykiater siden februar og dette bliver betalt af min sundhedsforsikring Så den er rigtig god at have.
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 15:06   #35
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Stort tillykke med sejren det må være fantastisk sådan at få oprejsning.

Hvor lang tid var BAN så om at træffe afgørelse? Jeg har selv en sag i BAN syd.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 15:13   #36
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Stort tillykke med sejren det må være fantastisk sådan at få oprejsning.

Hvor lang tid var BAN så om at træffe afgørelse? Jeg har selv en sag i BAN syd.
Mange tak, Tutteren

BAN syd var ca. 6 måneder om at træffe afgørelsen. Jeg mener at de modtog klagen 14. december 2011. Det var noget længere end de havde oplyst i brevet til mig (der stod 15 uger).
Men dén afgørelse har været værd at vente på
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 21:58   #37
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Tillykke med sejren.

Det viser, igen, at det godt kan betale sig at kæmpe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2012, 10:20   #38
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Tillykke med sejren.

Det viser, igen, at det godt kan betale sig at kæmpe.
Mange tak, Vovse
Ja, det viser tydeligt at det kan betale sig at kæmpe

Igår var jeg bare glad og lettet over, at jeg havde fået medhold i BAN, men idag er jeg vred og ked af det

Jeg har nu været sygemeldt i over 3 år. Det er 1 år siden jeg første gang bad kommunen om at komme i arbejdsprøvning, og de nægtede. Det seneste år har været spildt Jeg har fået det meget dårligt psykisk (oprindelig var jeg kun sygemeldt pga. rygproblemer).

Jeg er nu i behandling hos psykiater og er kommet meget længere væk fra arbejdsmarkedet. Pga. kommunens sløseri og dårlige sagsbehandling, er jeg nu i en situation hvor jeg ikke ved, om jeg nogensinde kommer i arbejde igen.

Det gør mig SÅ vred, at kommuner kan behandle syge mennesker på denne måde, UDEN AT DET FÅR KONSEKVENSER FOR DEM De kan ødelægge folks liv uden at blive straffet.

Er det virkelig rimeligt?????
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2012, 11:04   #39
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
DUDDE

TILLYKKE med forlængelsen..du må da svæve idag..en sejr over en kommune...jubi jubi

undskyld jeg må ha overset det med din sundhedsforsikring..jeg har nemlig en selv og ved mange der har en f.eks gennem arbejde ikke tænker over det..håber du bærer over med mig..

jeg synes godt nok den er ved at være lidt dyr,men jeg beholder den nu - hvis og hvis..ka jo se det hjalp dig meget..

dejligt at høre en succes historie på en lidt kedelig junidag og held og lykke

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2012, 11:20   #40
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
DUDDE

TILLYKKE med forlængelsen..du må da svæve idag..en sejr over en kommune...jubi jubi

undskyld jeg må ha overset det med din sundhedsforsikring..jeg har nemlig en selv og ved mange der har en f.eks gennem arbejde ikke tænker over det..håber du bærer over med mig..

jeg synes godt nok den er ved at være lidt dyr,men jeg beholder den nu - hvis og hvis..ka jo se det hjalp dig meget..

dejligt at høre en succes historie på en lidt kedelig junidag og held og lykke

stribe ftp
Tusind tak, Stribe Selvfølgelig bærer jeg over med dig

Som du kan læse i mit forrige indlæg, svævede jeg igår.... det gør jeg bare ikke idag

Jeg synes også at sundhedsforsikringen er ret dyr, men havde jeg ikke haft den, ved jeg ikke hvad jeg skulle have gjort. Så den er bestemt pengene værd..... i hvert fald i mit tilfælde.

Jeg har vundet min første sejr, men kampen er desværre langt fra slut. Nu må jeg afvente endnu en - formentlig lang - sagsbehandling fra kommunen. Jeg håber bare at de accepterer BAN´s afgørelse og indser, at de er nødt til at forlænge mine sygedagpenge og omsider komme i gang med, at afklare min arbejdsevne (som desværre er blevet forringet pga. af deres elendige sagsbehandling).

MEN jeg kæmper videre. Denne sejr har givet mig fornyede kræfter
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Medhold i sygedagpengesag. Hvad så? nielsensupp Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 11-04-2013 16:40
Sygedagpenge efter medhold ved BAN Hedebo20 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 27-10-2012 12:03
fratage medhold på enkeltpunkter? einstein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 08-05-2012 13:17
Jubii... Jeg har fået medhold i Ban. Lotus1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 26-03-2012 19:09
har jeg fået medhold??? sandie86 Alt det andet 7 19-04-2011 17:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension